Bölüm 3 (Despina)

10 3 0
                                    

Uyandığında hala ağzında kan tadı hissediyordu. Emindi, gece su içmemişti. Çok garipti. Aldırmadı ve hazırlanmaya başladı. Dolabını açtı ve her zaman ki gibi en sevdiği kıyafetlerini giydi. Siyah rengi çok seviyordu. Siyah salaş bir bluz ve altına siyah jean pantolon giydi. Kızıl saçlarını düzleştirdi ve geceden sürmüş olduğu kırmızı ojeli elleriyle makyajını yapmaya başladı. Kedi gözü makyajı yapmıştı. Aynada kendine baktığında çok mutluydu. Çünkü tam istediği gibi seksi görünüyordu.

Evden çıktı ve hiç yürümeye hali yoktu. Yürüse yarım saatte gidecekti ama üşendi. Taksi çağırdı. Hızlıca okula gitti. Kulağında kulakları ve Can't Go To Hell dinliyordu. Okula giriş için harika bir müzikti. Kendisini filmdeymiş gibi hissetti. Yüzünde bir gülümseme belirdi. Kimse görmesin diye hemen ifadesini düzeltti. Kim bu deli demesinler diye düşündü.Mutlu bir şekilde , tüm seksiliği ve zerafeti ile yürümeye devam etti.

Kahve içmek istiyordu ve hemen kantinden filtre kahve alarak bahçede bir yere oturdu. Çantasından çıkarttığı sigarasını yaktı ve kahvesinden bir yudum aldı. Rüya filan umurunda değildi şu anda. Burası onun hayatını kuracağı yeni eviydi ve bir an önce adapte olup , tadını çıkartmak istiyordu.

Etrafına bakınmaya başladı. Gözünü bir grubu kestirdi. İnanılmaz eğlenceli görünüyorlardı. Bunları bir daha görür müyüm diye düşündü. Ama görecekti. içinden bir ses böyle diyordu. Ve iç sesi asla yalan söylemezdi. Tam o sırada pat diye bir ses duydu. Kafasını o yöne çevirdiğinde hızlıca koşan birinin bir kıza çarptığını gördü. 'Gerizekalı çocuk' diye geçirdi içinden.

-Cık cık , içinden öyle deme. diye bir ses geldi arkasından.

dumura uğradı. Acaba sesli mi söyledim diye düşündü.

-Anlamadım? dedi.

-Şu koşan çocuğa gerizekalı demedin mi , dedi karşısındaki uzun boylu kaslı çocuk.

-Şeey, ee -eevet. diyebildi kekeleyerek. Sonra en tatlı haline büründü ve gülümsedi. Bunu sesli söyleyip söylemediğini sordu. Karşısındaki gülüyordu.

-Evet, iç sesin dışarıdan duyuluyor. dedi.

Aralarında hoş bir sohbet başlamıştı. Öğrendiğine göre adı Chris 'ti. Sohbete doyum olmuyordu ama Despina 'nın artık şu başlamak üzere olan derse gitmesi gerekiyordu.

-Saat geldi , gitsem iyi olacak. İlk günden geç girmek olmaz. dedi.

-Aa tabi , ilk günden geç girme. dedi gülümseyerek Chris.

O sırada yanlarına Chris 'in arkadaşı geldi.

-Despina seni tanıştırmak isterim , arkadaşım Alexis. Alexis bu da Despina. Okulda ilk günü. dedi Chris.

-Memnun oldum , ilk günden çok yanlış kişilerle tanıştın haberin olsun. İstediğin zaman bizimle takılabilirsin , dedi Alexis. Oldukça sıcak bir gülüşü vardı.

-Bende memnun oldum ama şimdi gitmem gerek , görüşürüz. dedi ve hızlıca oturduğu yerden kalktı.

İlk günden iki kişiyle tanışmıştı bile. İnsanlarla tanışmayı seviyordu. Üstelik karşısındaki kişilerden inanılmaz bir enerji almıştı. Güzel olacak diye düşündü ve panodan dersliği öğrenip oraya gitmeye başladı.

NOVİCE WİTCHESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin