Ráno jsem se probudila celá ubrečená. Ztratila jsem svoji svobodu už nadobro. Adrien vedle mě ještě spal a doufám, že ještě dlouho bude. Pomalu jsem vstala a vydala se do koupelny. Nanesla jsem si na ruce šampon, začala si mydlit vlasy a masírovat hlavu. "Jak ses vyspala krásko" Vylekala jsem se a šampon mi natekl do očí. "Ohh, promiň krásko to jsem nechtěl" "To nevadí. A taky ti přeju dobré ráno. Vyspala jsem se celkem dobře akorát se na mě někdo pořád lepil, takže mi bylo nehorázné horko." Jemně jsem se na něj usmála. "Nemohl jsem odolat a neobjímat tě, promiň" Taky se usmál a udělal výraz malého štěněte. "Jsi připravená na trest?"
"Ale-ale vždyť si říkal, že- že mě nepotrestáš" vyděšeně jsem se na něho podívala "Neboj se dětem to neublíží a ty si to budeš pamatovat. A možná tě nechám si to maličko užít." To poslední mi zašeptal do ucha a objal mě okolo pasu. Zvednul mě na sebe vyšel ze sprchy. Obalil nás velkou osuškou a přešel do ložnice, kde mě položil na postel. Jelikož z něj osuška při mém položení na postel spadla a byl celý nahý, tak se šel oblíknout. A já jsem před ním ležela jen malinko zakrytá ručníkem. Stoupnul si přede mě a zamyšleně se na mě podíval nebo spíš na mé bříško. "Jsi takhle ještě víc nádherná než obvykle" Rošťácky se na mě usmál. Já jsem na něj ale jen vystrašeně koukala.
"Máš strach lásko?" malinko jsem pokývala hlavou " To je dobře, ale nechci aby si se bála, jen chci aby si ze mě měla respekt a milovala mě, nic jiného po tobě nechci a ani chtít nebudu. Teď se pomalu přetoč na bříško ano lásko?" Začala jsem se klepat ale otočila jsem se. Pohladil mě po zádech rukou, ale i nějakou tyčí s gumovým koncem a přejížděl s ní po celém mém těle. To je bič!!!! Chtěla jsem se urychleně zvednout, ale rukou na zádech mě zpátky silně přitlačil zpátky na matraci. " Adriene prosím ne, už to nikdy neudělám" Potichu jsem šeptala a u toho plakala.
"Lásko dám ti deset ran. Hezky počítej ano?" Naprosto moje prosby ignoroval a z boku mě hladil po bříšku. "D-D-Dobře"
Už zbývají poslední dvě rány. Dává je čím dál větší a vždy potom mě pohladí zraněné místo. "Devět" Zoufale jsem vykřikla po asi minutě čekání na ránu. Zadek mě pálil, jako bych ho měla od chilli. Hladil mě a to jediné na tom bylo příjemné. "Deset" napřáhl se jak nejvíce mohl a švihl. Začala jsem sebou házet ale bolest na mém pozadí nešla utlumit.
"Klid, klid klid....To bude dobrý zlatíčko, už je po všem. Už se nemáš čeho bát." Opatrně mě objal okolo pasu a přikryl mě dekou. Najednou, ale vstal. " Připravím nám nějaké jídlo ano?" Jen jsem plačtivě přikývla.
Ani ne za půl hodinky se vrátil s tácem plným jídla. "Zapomněl jsem se tě zeptat na co máš chuť, tak jsem přinesl všechno." s neutrálním výrazem přišel k posteli a tác položil na matraci. Všude samé nakrájené ovoce a nějaký zeleninový salát s těstovinami. "Děkuju" "Málem jsem zapomněl tady je mastička na ty rány. Jelikož jsem byla stále nahá a jen jsem se odkryla, tak jsem si na něj lehla a on mi namazal moji zraněnou kůži.
Už je to asi hodinu potom co jsme dojedli a on se sebral a odešel. Neřekl mi kam, ale vypadal docela naštvaně. Asi něco přes vlčí telepatii. Opatrně jsem se oblíkla do tepláků a trička a vydala se dolů do přízemí, děti už začínaly mít zase hlad, a tak jsem se začala motat mezi kuchaři, abych si něco malinko zobla z toho co zrovna kuchtili.
Zrovna jsem stála u barového stolku a objali mě dvě silně potetované paže. "Adriene kde si byl, bála jsem se." " Tyler našel na území smečky dvě těla, vlčice s mládětem, musel jsem se tam kouknout a protože byly ze smečky vůdce Edwarda a byla to jeho družka s dcerkou. Museli jsme je převést na jejich území a pochovat je. "To je mi moc líto" "To mě taky, ale spíše mám strach o vás tři, samotářů je čím dál víc. Moc se o vás bojím, víš." "Já vím neboj, budeme opatrní, a až porodím, budu se učit od toho nejlepšího bojovníka vůbec." Víc jsem se k němu přitulila. Mírně se pousmál a políbil mě na vršek hlavy. "Budeš ta nejlepší bojovnice vůbec." ¨
"Půjdu si lehnou jsem unavená, ve tři mě vzbuď prosím." "Mohli bychom se potom projít co myslíš?" "Moc ráda se zase proběhnu." Dala jsem mu pusu na tvář a odešla do ložnice.
Dobrý večer dámy a pánové další část je na světě. Moc budu ráda za votes a komenty. 😊😊😊
ČTEŠ
A jak myslíš, že mi je ?
WerewolfAlfa se do své Luny zamiluje na první pohled, ale jeho spřízněná duše o tom nemá ani potuchy.