Απροκάλυπτα

413 16 0
                                    

"Εσύ ήσουν που χόρευες Αριάδνη.» είπε κοιτώντας με κατάματα περιμένοντας κάποια αντίδραση.

«Πίστευα ότι ήμουν μόνη.» παραδέχτηκα.

«Σε χάζευα ώρα. Εκείνη η άγνωστη που χόρευε στο νερό και είχε τρυπώσει στο μυαλό μου την επόμενη μέρα αποκαλύφθηκε.» είπε και με πλησίασε.

Το βλέμμα του ήταν βαθύ και λάγνο. Ένιωθα σαν να υπήρχε ένας ηλεκτρισμός ανάμεσα μας. Μία ένταση ανεξήγητη. Στάθηκα σιωπηλή. 

«Νυστάζω.» αποκρίθηκα. Έλεγα ψέματα, δεν ξέρω γιατί.

«Ω δε νυστάζεις Αριάδνη.» ψυθίρισε και ήρθε ακόμα πιο κοντά μου.

«Το ξέρω.»

«Και τι δεν θα έδινα να ξαναδώ αυτόν τον χορό.» είπε κοντά στο αυτί μου και ανατρίχιασα.

Ένιωθα μια περίεργη οικειότητα μαζί του. Δεν με πείραξε που με είχε δει. Με ξάφνιασε, αλλά μια ικανοποίηση από τα λόγια του την πήρα.

«Συνηθίζεις να χορεύεις έτσι Αριάδνη;»

«Συνέχεια, αλλά στο μικρό δωμάτιο μου. Εδώ είναι αλλιώς.»

«Άρα ήταν η πρώτη σου φορά όταν σε είδα εγώ.» είπε στον ίδιο τόνο και ένιωσα μια πίεση χαμηλά στην κοιλιά μου.

«Η πρώτη.»αποκρίθηκα και εκείνος έγλειψε τα χείλη του.

Έπιασε την κιθάρα του χωρίς να χάσει την οπτική επαφή μαζί μου και άρχισε να παίζει τη γνωστή μελωδία. Εκείνη που είχαμε τραγουδήσει πριν από λίγο.

Ήθελε να χορέψω για εκείνον. Και εγώ το ήθελα και ένιωθα άνετα με αυτό. Και ας τον ξέρω μόνο μια μέρα.
Με μια σκέψη μου επιβεβαίωσα την έλξη μου προς εκείνον. Χωρίς να σκεφτώ, σηκώθηκα και περπάτησα με χάρη στην άμμο γύρω από εκείνον. Το βλέμμα του με ακολουθούσε και εγώ δεν έχανα την επαφή.

Ξεχνώντας ότι φοράω μόνο τη μπλούζα του αφέθηκα στη μουσική που έπαιζε εκείνος. Τα δάχτυλα του όριζαν τον ρυθμό και την ένταση του δικού μου χορού. Έλυσα τα μαλλιά μου και τα άφησα να κινηθούν και αυτά στο χορό του ανέμου.

Τα βήματα μου είχαν εμπλουτιστεί με κινήσεις του κεφαλιού και των χεριών μου. Με την κορύφωση της μελωδίας ενισχύθηκε και ένταση του κορμού μου. Δεν σκεφτόμουν τι έκανα, αφηνόμουν. Δεν με ένοιαζε τίποτα. Ήμουν ελεύθερη από κάθε σκέψη. Μόνο το βλέμμα μου ήταν φυλακισμένο στο δικό του, που είχε γίνει ακόμη πιο εκφραστικό. Περιεργαζόταν κάθε σημείο του σώματος μου και το απολάμβανα.

Take MeWhere stories live. Discover now