Ανέβηκα τις σκάλες γρήγορα και άνοιξα την πόρτα του αμφιθεάτρου. Το τρίξιμο της πόρτας έκανε όλα τα βλέμματα να γυρίσουν πάνω μου. Κάθισα στην πρώτη σειρά για να σταματήσω να τραβώ την προσοχή και κοίταξα τον πίνακα.
Το βλέμμα μου έπεσε στον Στέφανο που με κοίταζε σχεδόν επίμονα. Του χαμογέλασα διακριτικά και του ξέφυγε και εκείνου ένα μειδίαμα.
Δεν είχαμε βρεθεί από εκείνο το απόγευμα στο σπίτι του, αλλά ανταλλάσσαμε συνεχώς μηνύματα. Όλο το ύφος παρέπεμπε σε sexting και υπονοούμενα.
Δεν μπόρεσα να συγκεντρωθώ στο μάθημα. Μια σελίδα σημειώσεις κατάφερα να κρατήσω. Τον κοιτούσα από πάνω μέχρι κάτω, έπαιζα με το στύλο στο στόμα προκλητικά, με τα μαλλιά μου. Μου άρεσε να τον προκαλώ ενώ προσπαθούσε να είναι σοβαρός.
«Ωραία. Θα το λήξουμε εδώ το σημερινό μάθημα, δεν έχω κάτι άλλο να σας πω. Αύριο να μπείτε στην πλατφόρμα να δείτε τους βαθμούς των δοκιμίων σας. Καλό απόγευμα.» Είπε βιαστικά και κάθισε στην έδρα του κοιτάζοντας δήθεν το σημειωματάριο του.
Το αμφιθέατρο άρχισε να αδειάζει, αλλά εμείς είχαμε κανονίσει από εχθές να συναντιόμαστε μετά το μάθημα.
Μόλις έφυγε και ο τελευταίος φοιτητής σήκωσε το βλέμμα του και με κοίταξε σοβαρός. Σηκώθηκε όρθιος και με πλησίασε. Με τράβηξε από τη μέση πάνω του και με φίλησε.
«Μου έλειψες.» εξομολογήθηκα και τον έκανα να χαμογελάσει.
«Εμένα να δεις.» μου αποκρίθηκε και πέρασε τα δάχτυλα του πάνω από τα χείλη μου. Έβγαλα τη γλώσσα μου και του τα έγλειψα αργά. Με κοίταξε στα μάτια και μου έβαλε τον αντίχειρα του στο στόμα μου.
«Γιατί θες να με προκαλείς συνεχώς;» Ψυθίρισε στο αυτί μου ενώ η άλλη του παλάμη έκανε βόλτες σε όλο μου το σώμα. Έβγαλε τον αντίχειρα του από το στόμα μου και με ξαναφίλησε. Η γλώσσα του άρχισε να χαϊδεύει τη δίκη μου. Μπορούσα να νιώσω τη στύση του και αυτό με ερέθιζε ακόμη πιο πολύ.
«Εδώ;» τον ρώτησα παίρνοντας ανάσα.
«Όχι εδώ, έχουν μάθημα. Πάμε στο γραφείο μου.» είπε αποφασιστικά και μάζεψε γρήγορα τα πράγματα του. Με άφησε να περάσω μπροστά και με ακολούθησε έξω από την αίθουσα.
Ευτυχώς δεν ήταν κανείς στο διάδρομο, όποτε περπατήσαμε γρήγορα προς το γραφείο του. Μπήκαμε μέσα και εκείνος κλείδωσε γρήγορα την πόρτα πίσω του. Χωρίς να χάσει χρόνο, όρμησε ξανά στα χείλη μου και με οδήγησε στο γραφείο του. Με κράτησε γερά από τη μέση και με έβαλε να καθίσω επάνω. Μπήκε ανάμεσα στα πόδια μου και τα χέρια του άρχισαν να χαϊδεύουν τα μπούτια μου πάνω από το καλσόν.
ESTÁS LEYENDO
Take Me
RomanceΗ Αριάδνη, μια ασυνήθιστα παρορμητική κοπέλα περνά το καλοκαίρι της στην Αμοργό με την παρέα της. Εκεί αναπτύσσει μια έντονη χημεία με τον Στέφανο, έναν ώριμο και αρκετά μεγαλύτερο της άνδρα. Το μέλλον τους επιφυλάσσει μια απρόσμενη συνεργασία.