"Yποσχέσου μου ότι θα το κάνουμε τακτικά αυτό." είπε ο James φτάνοντας στο δωματίο μου. Ακούμπησα την πλάτη μου στη πόρτα και τον κοίταξα διερευνητικά."Τον χορό εννοείς;" ρώτησα ξέροντας την απάντηση. Κούνησε το κεφάλι του γελώντας και με πλησίασε. Ακούμπησε την παλάμι του στην πόρτα και με κοίταξε στα μάτια.
"Τον χορό λέω Αριάδνη. Τι άλλο;" ψιθύρισε χωρίς να πάρει το βλέμμα του από το δικό μου. Ασυναίσθητα κοίταξα τα χείλη του στιγμιαία και τον είδα να χαμογελά. Ξανακοίταξα τα μάτια του.
"Αυτό πάντως μπορούμε να το κάνουμε πιο συχνά." είπε στηρίζοντας και το άλλο χέρι του στην πόρτα.
"Ποιο;"
"Αυτό." Αμέσως όρμησε στα χείλη μου. Το δάκτυλα του ακούμπησαν απαλά το πηγούνι μου και το στόμα μου άνοιξε αυτόματα. Ένα τρίξιμο μας διέκοψε. Απομακρυνθήκαμε απότομα και είδαμε κάποιον να βγαίνει από το απέναντι δωμάτιο. Μας κοίταξε λίγο και προχώρησε στον διάδρομο. Είδα τον James να χαμογελά και να βρίζει κοιτώντας το πάτωμα.
"Τουλάχιστον κατάλαβα ποιο "αυτό" εννοούσες." τον πείραξα και σήκωσε το βλέμμα του.
"Και τι έχεις να πεις;"
"Ότι σίγουρα θα επαναληφθεί." είπα και τον είδα να δαγκώνει το κάτω χείλος του χαμογελώντας. Άνοιξα την τσάντα μου για να βρω την κάρτα του δωματίου.
"Δεν τη βρίσκεις! Αναγκαστικά πρέπει να κοιμηθείς στο δωμάτιο μου." είπε δυναμικά και γέλασα.
Έβγαλα την κάρτα και του την έδειξα σηκώνοντας το φρύδι μου.
"Πάλι καλά, καμία όρεξη δεν είχα." με πείραξε και τον πλησίασα.
«Θα σε δω αύριο;» με ρώτησε σχεδόν παρακαλετά.
«Στις 10 πρωινό.» του είπα κοφτά και χαμογέλασε συγκαταβατικά.
«Καληνύχτα James.» τον αποχαιρέτησα και τον είδα να περιμένει στην πόρτα μου μέχρι να μπω στο δωμάτιο μου.
Μπαίνοντας στο δωμάτιο μου, χαμογέλασα ενθουσιασμένη με τις εξελίξεις από το μέτωπο «James». Ήταν ιδανικός: πανέμορφος, ώριμος, έξυπνος, με άποψη και πολύ χιούμορ. Και φυσικά, μεγαλύτερος. Πάντα με γοητεύει ο μεγαλύτερος άνδρας, κι ας με περνάει μόνο τρία χρόνια.
Ξαπλώνοντας στο κρεβάτι μου αυτή τη νύχτα, ένιωθα χαρούμενη. Ανυπομονούσα να δω πώς θα εξελιχθεί η σχέση μου με το James. Aν και είχα το ένστικτο ότι αυτή η σχέση είχε προοπτική, ήξερα ότι κάτι μέσα μου έλειπε, ένιωθα ατελής.
ESTÁS LEYENDO
Take Me
RomanceΗ Αριάδνη, μια ασυνήθιστα παρορμητική κοπέλα περνά το καλοκαίρι της στην Αμοργό με την παρέα της. Εκεί αναπτύσσει μια έντονη χημεία με τον Στέφανο, έναν ώριμο και αρκετά μεγαλύτερο της άνδρα. Το μέλλον τους επιφυλάσσει μια απρόσμενη συνεργασία.