Πειρασμός

323 11 0
                                    

Βγήκε από το δωμάτιο, έχοντας αλλάξει σε ένα μαύρο σορτς και ένα λευκό μπλουζάκι που άφηνε ένα μικρό μέρος του στέρνου του ακάλυπτο. 

« Ορίστε.  Νομίζω θα είσαι άνετη με αυτά.» Είπε δίνοντας μου τα ρούχα του.

Μου έδειξε το μπάνιο και μπήκα να αλλάξω. Μύρισα τα ρούχα του και διαπίστωσα ότι δυστυχώς δεν είχαν το άρωμα του. Αναθεματισμένο άρωμα λεβάντας.

Πριν βγω στο σαλόνι, κοίταξα το είδωλο μου σττον καθρέπτη. Μου άρεσα μέσα στα ρούχα του. Η γκρι μπλούζα του έπεφτε μέχρι τους μηρούς μου και κάλυπτε τα μπράτσα μου μέχρι τους αγκώνες. Το καρό σορτς του φαινόταν λίγο κάτω από τη μπλούζα. 

Έκρυψε το χαμόγελο του βλέποντας με να βγαίνω από το μπάνιο.

« Μπορείς να γελάσεις, αν θες. Δεν παρεξηγώ.» είπα κάνοντας μία στροφή γύρω από τον εαυτό μου.

Με κοίταξε ξανά, χαμογέλασε και το βλέμμα του επέστρεψε στον υπολογιστή του. Κάτι διάβαζε με προσήλωση. Ήθελα να τον ρωτήσω, αλλά έπρεπε να είμαι διακριτική. Δίπλωσα το φόρεμα μου και το άφησα σε μία καρέκλα δίπλα του. Το κοίταξε στιγμιαία. Γιατί του φαινόταν τόσο περίεργο; Το σχολίασε και πριν. Μήπως ήταν πολύ προκλητικό; 

Στάθηκα όρθια και αφαιρέθηκα στις σκέψεις μου.

«Τι σκέφτεσαι;» Έβγαλε τα γυαλιά του και έκλεισε τον υπολογιστή του.

«Τίποτα.» Ψέλλισα. Ψέμα ήταν. Πάλι εκείνον σκεφτόμουν. Αν δεν ήσουν τόσο μικρή, θα σε είχα πάρει ήδη Αριάδνη. Έτσι είχε πει το πρώτο βράδυ. 

« Είμαι σίγουρος.» Με ειρωνεύτηκε και σηκώθηκε όρθιος.

« Νυστάζεις;» Ρώτησε ενώ χασμουρήθηκε ο ίδιος.

« Όχι πολύ, αλλά θα μπορούσα να ξαπλώσω.» Είπα για να μην τον δεσμεύσω.

«Να σου στρώσω στον καναπέ; Θα τον ανοίξουμε και θα είσαι άνετα.» Είπε δείχνοντας μου τον γκρι καναπέ. Έγνεψα  θετικά και εκείνος πήγε σε ένα δωμάτιο, που υπέθετα ήταν το δικό του. Eπέστρεψε με σεντόνια και μαξιλάρι. Τα τοποθέτησε στον άλλο καναπέ και τράβηξε το εσωτερικό του καναπέ, επεκτείνοντας τον. Πέταξε τα μαξιλάρια που βρισκόντουσαν επάνω στον απέναντι καναπέ.

« Δεν χρειάζεται να παιδεύεσαι, θα τα στρώσω εγώ.» είπα όταν έπιασε το σεντόνι. Με κοίταξε με ένα αυστηρό βλέμμα και έστρωσε το σεντόνι. Έβαλε το μαξιλάρι στη μία μεριά και άφησε το διπλωμένο σεντόνι στην άλλη. 

Take MeWhere stories live. Discover now