Ένιωσα ένα ρίγος να με διαπερνά και ανατρίχιασα. Άνοιξα τα μάτια μου και αντίκρισα τη θάλασσα δυο μέτρα μακριά μου.
Εχθές το βράδυ έμεινα ξύπνια μέχρι να δω την ανατολή του ηλίου. Χαμογέλασα στη θύμηση της χθεσινής βραδιάς.
Αφού σηκώθηκα όρθια παρατήρησα τα ρούχα μου. Ήταν ακόμα υγρά ενώ πάνω τους είχε κολλήσει άμμος.
Γέλασα με την όψη του εαυτού μου.
Αψού
Φτερνίστηκα. Αυτά έχει η επικίνδυνη ζωή. Χαμογέλασα ειρωνικά στην ιδέα να αρρωστήσω.Κοίταξα το κινητό μου. Η ώρα ήταν 10.00. Με τέσσερις ώρες ύπνου και εγώ ανυπομονούσα να αδράξω τη μέρα. Κατευθύνθηκα προς τη σκηνή μας. Οι κοπέλες είχαν ξυπνήσει και έτρωγαν πρωινό.
«Καλέ, κοίτα ποια ήρθε» είπε με ύφος η Μαρία
«Ή αχαλίνωτο σεξ έκανες ή κάπου σε ξέβρασε η θάλασσα.»διαπίστωσε η Γωγώ.
«Απλά κοιμήθηκα με βρεγμένα ρούχα πάνω στην άμμο.» αποκρίθηκα με ένα μικρό χαμογελάκι.
«Για πες λοιπόν, λέει τίποτα η ανατολή;» ρώτησε η Μαρία
«Αν λέει; Ρε πρέπει να το κάνουμε μαζί. Θα μείνουμε όλο το βράδυ ξάγρυπνες, με βραδινό μπάνιο και ξαστεριά και θα περιμένουμε την Ανατολή. Και μετά ύπνος.»πρότεινα ενθουσιωδώς.
«Καλά δεν ακούγεται και άσχημο ε Μαρ-»
«Α Α! Έχω φέρει και το γιουκαλίλι μου. Οπότε γίναμε!» διέκοψα τη Γωγώ.
Γέλασαν και οι δύο με τον ενθουσιασμό μου και συμφώνησαν.
«Να πούμε και στα αγόρια ρε!»προτείνει η Γωγώ.
«Ήμουν σίγουρη...» είπε η Μαρία.
«Δεν έχω πρόβλημα, όσο μεγαλύτερη παρέα τόσο το καλύτερο.» συμφώνησα.
Μετά από λίγο εκείνες κατευθύνθηκαν προς την παραλία και εγώ έμεινα πίσω να σουλουπωθώ και να επικοινωνήσω με τον αδερφό μου.
.».».».
Περπάτησα στην παραλία και είδα τα αγόρια με τις φίλες μου να παίζουν στη θάλασσα. Έβγαλα το φόρεμα μου και ξάπλωσα μπρούμυτα εκεί που είχαν αφήσει τα πράγματα τους. Άνοιξα το βιβλίο μου και άρχισα να διαβάζω:
Τα Ρω του Έρωτα, Οδυσσέας Ελύτης
Ο Αύγουστος ελούζονταν
μες στην αστροφεγγιά
κι από τα γένια του έσταζαν
άστρα και γιασεμιά.Σήκωσα το βλέμμα μου από τη σελίδα και είδα τα παιδιά να μου κάνουν νοήματα και να γελούν με νόημα.
VOUS LISEZ
Take Me
Roman d'amourΗ Αριάδνη, μια ασυνήθιστα παρορμητική κοπέλα περνά το καλοκαίρι της στην Αμοργό με την παρέα της. Εκεί αναπτύσσει μια έντονη χημεία με τον Στέφανο, έναν ώριμο και αρκετά μεγαλύτερο της άνδρα. Το μέλλον τους επιφυλάσσει μια απρόσμενη συνεργασία.