__________________
נ.מ כללית:חודש חלף מאז שג'אנגקוק פגע בעצמו בפעם האחרונה, מאז שטאהיונג שפך את שהיה על ליבו כלפי הקטן, כבר חודש שהם זוג.
ומחר, מחר זה יום הולדתו של ג'אנגקוק.
טאהיונג מתרגש, הוא תכנן לו מסיבת הפתעה, אך מה שלא ידע זה שהאחד בספטמבר היה היום השנוא על בן זוגו.בזמן שטאהיונג היה בחנות, קונה קישוטים ומחפש מתנה ראויה לאדם שאהב מכל,
ג'אנגקוק שקע במחשבות על כמה מיותר הוא ולמה הוא לא דאג להעלים את עצמו מכאן.
כבר 16 שנים שהוא חי, ומתוכן ארבע שנים שהוא משתוקק להעלם מכאן.
.
.
.
היום שלמחרת הגיע, הראשון לתשיעי,
טאהיונג הציע לג'אנגקוק שהם יצאו לטייל ביחד,
ג'אנגקוק הסכים ונכנס להתקלח בטענה שזה יקח לו רק כמה דקות ואז הם יצאו, טאהיונג התחיל להתלבש בזמן הזה והצעיר לקח זאת כהזדמנות נוספת לנסות להפטר מעצמו.____________________
נ.מ ג'אנגקוק:כמה שאני מתעב את היום הזה...
טאהיונגי הציע שנצא לטייל, זה יכול להיות נחמד...אולי יעזור לי לנקות את הראש קצת...
טאה טאה אמר שהוא יתארגן ונצא אז נכנסתי להתקלח, תכננתי שזה יקח חמש דקות אבל כשהתחלתי להתפשט צצה לי מחשבה שקסמה לי, אז מילאתי אמבטיה והבחנתי בסכין גילוח שנחה על הכיור, כאילו קוראת לי להשתמש בה.האמבטיה התמלאה במים, לקחתי את הסכין ונכנסתי למים.
תחילה חפפתי את ראשי ובשביל להוריד את הסבון החלטתי לצלול פנימה עד שהרגשתי שאני נחנק אז עליתי בחזרה.המחשבה שהיום הוא יום ההולדת שלי גרמה לדמעות לעלות לעיניי, הרגשתי שאני כבר לא שולט על מה שאני עושה, כאילו היד שלי זזה מעצמה, לקחה את סכין הגילוח ופשוט העבירה אותה על היד השניה עד שיצא ממנה דם.
העברתי ככה עוד שלושה חתכים עד שהחלטתי לצלול שוב, אך הפעם כשנחנקתי לא עליתי למעלה, הנחתי לעצמי לאבד את ההכרה.
__________________
נ.מ טאהיונג:היום זהו יום הולדתו של קוקי...אני מתרגש!!
הכל כבר מוכן, עכשיו רק צריך להוציא את קוקי מהבית כדי שהשאר יוכלו לארגן ולקשט, אז אמרתי לו שנצא לטייל ביחד, למזלי הוא הסכים,
ג'אנגקוקי נכנס להתקלח ואני התחלתי להתלבש.אחרי עשר דקות בערך סיימתי להתארגן אבל קוקי עוד לא יצא מהמקלחת... 'מוזר...הוא אמר שזה יקח לו רק חמש-שש דקות', חיכיתי עוד חמש דקות והוא לא יצא, אז החלטתי לתקתק.
"קוקי מתי אתה יוצא? אמרת חמש דקות עברה רבע שעה!",
הוא לא ענה...אולי הוא לא שומע אותי, אז תקתקתי חזק יותר, עדיין לא עונה... אני בקושי יכול לשמוע מים זורמים, "ג'אנגקוק הכל בסדר שם?! אתה שומע אותי?",
התחלתי להלחץ אולי קרה לו משהו?!ניסיתי לאיים עליו שאני אפתח את הדלת אבל גם זה לא גרם לו לענות, ושלא נדבר על זה שהדלת הייתה נעולה בכלל.
YOU ARE READING
Perfectly Different
Fanfictionג'ון ג'אנגקוק, קים טאהיונג, שונים לגמרי, האחד ביישן ומופנם, השני מלא ביטחון. הראשון עדין, רגיש ולא מסוגל לפגוע בזבוב, והשני חזק מנטלית ויהיה מסוגל להרוג את מי שיפגע באנשים שהוא אוהב. . . . . אזהרות תוכן תכנים אובדניים תכנים מיניים (ניראלי😁) טופ ט...