ep.15

440 20 13
                                    


🔞?

שנה וחצי לאחר מכן, סיבוב ההופעות ווינגס.
________________________
נ.מ כללית:

הבנים בדיוק חזרו הביתה לאחר שההופעה הרביעית בסיבוב ההופעות שלהם נגמרה.
כל אחד נכנס לחדרו במטרה ללכת לישון, כולם חוץ מטאהיונג, לטאהיונג היו תכניות אחרות.
ג'אנגקוק וטאהיונג נכנסו לחדרם, הבוגר מבין השניים נכנס ראשון וג'אנגקוק אחריו.

ברגע שהצעיר נכנס לחדר טאהיונג סגר את הדלת והצמיד את ג'אנגקוק אליה, מתקרב אליו באיטיות וחיוך ממזרי מרוח על פניו.
הבוגר הניח יד אחת מעל ראשו של הקטן ממנו ורכן קדימה, מנשק את שפתיו באיטיות שהפכה אגרסיבית עם הזמן, עד שהשניים התנתקנו מחוסר אויר.

"מממ~אני אוהב את העניבה שלך",
טאהיונג לחש והעביר את ידו לאורך העניבה שהייתה על צווארו של ג'אנגקוק, מוציא מהצעיר חיוך קטן ומיד לאחר מכן מחבר את שפתיהם בשנית,
לשונותיהם התנגשו זו בזו, ידיו של הבוגר טיילו על גופו של ג'אנגקוק, ירדו כל הדרך עד שהגיעו לירכיו, טאהיונג טפח עליהן כדי שג'אנגקוק ילפף את רגליו סביב מותניו, הצעיר הבין את הרמז ועשה זאת.

שניות ספורות והקטן מצא את עצמו מוטח על המיטה וטאהיונג מעליו, השניים התנשפו וחיוך מרוצה התפרש על פניהם.
"טאהיונגי.... מה אתה עו-עושה?",
ג'אנגקוק שאל בתמימות וגרם לבוגר לחייך,
"אותך... בקרוב",
טאהיונג השיב וצחק, כשהצעיר אפילו לא הבין למה התכוון,
"מה?",
הקטן המשיך לשאול שאלות שרק עשו אותו תמים יותר.
הפעם טאהיונג לא ענה, הוא רק התחיל לנשק את צווארו של הצעיר, נישק, מצץ ונשך, גורם לג'אנגקוק לפלוט כמה אנחות.

טאהיונג חזר לפגוש בפניו של הצעיר ואז התקרב אל אוזנו, נשך אותה ולחש,
"ממ~ בייבי~... אתה כבר בן 18, אתה חוקי בייבי... אולי~ תתן לי את מה שאני מחכה לו כבר כל כך הרבה זמן? הממ?"
ג'אנגקוק ישר הבין למה טאהיונג התכוון, הוא גם ידע שאם יגיד לו לא הבוגר ימשיך לאהוב אותו, כמו שעשה עד עכשיו כששמע לא לבקשה הזאת, אבל הפעם משהו בג'אנגקוק השתנה, משהו בער גם בצעיר, הפעם הוא לא יכל לדחות את בקשתו של הבוגר, אז הוא הנהן בהיסוס.

טאהיונג היה מופתע מתגובותו של הצעיר,
"מה?!", הוא שאל את ג'אנגקוק שחייך לעברו,
"אני מסכים טאהיונג...",
הצעיר ענה והמשיך לחייך,
"באמת?!", הבוגר לא ציפה לתשובה חיובית מג'אנגקוק,
אחרי שהקטן הנהן טאהיונג חייך את החיוך המרובע שלו ונישק את שפתיו של אהובו ששכב מתחתיו, נשיקה רכה ואוהבת.

טאהיונג התחיל לפתוח את כפתורי חולצתו של ג'אנגקוק, הוא הגיע לכפתור השלישי ונעצר,
הוא בחן את פניו הסמוקות של ג'אנגקוק, פשט מעצמו את החולצה וחזר לפתוח את חולצתו של הצעיר.

כשהחולצה של ג'אנגקוק הייתה פתוחה לגמרי, טאהיונג תפס בעניבה שנחה על צווארו של הצעיר ומשך אותו לישיבה,
עכשיו הבוגר יושב על ג'אנגקוק ומוריד ממנו את החולצה לגמרי, הוא זרק את החולצה על ריצפת החדר וחזר לנשק את צווארו של ג'אנגקוק, כשתוך כדי משכיב אותו על המיטה בחזרה.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 11, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Perfectly DifferentWhere stories live. Discover now