ep.2

587 25 4
                                    

5 שנים לפני
נקודת מבט כללית:
"כולם מוכנים?" שאל נאמג'ון, אלה היו דקות ספורות לפני ההופעה הראשונה שלהם כלהקה,
כולם הנהנו בהסכמה, חוץ מג'אנגקוק, ג'אנגקוק ישב מכווץ ורועד בצד.
הוסוק שראה והבין את המתרחש מיהר לגשת אליו ואמר בניסיון להרגיע את הקטן "ג'אנגקוקי תקשיב לי, הכל בסדר, אתה תהיה מצוין, והאנשים שם בחוץ, הם שם כי הם מחכים לראות אותך, קדימה קוקי, קום", "א-אבל ה-היונג, יש ש-שם ה-הרבה א-א-אנשים", אמר ג'אנגקוק, קולו רעד ונשימתו הייתה כבדה.
טאהיונג, גם הוא ניגש לעזור, הוא סימן להוסוק שהוא יכול ללכת ולאחר מכן רכן לעברו של ג'אנגקוק, חיבוק אותו חזק ולחש לו משהו באוזן שגרם לג'אנגקוק לחייך ולהנהן בהסכמה.

הגיע רגע העלייה לבמה, כל הלהקה עמדה במעגל וכולם הניחו את ידייהם אחד על ידו של השני, עד שנאמג'ון אמר "באנג" וכולם אחריו "טאן", הם איחלו בהצלחה אחד לשני ועלו לבמה.
הקהל הריע בקול והשיר הראשון התחיל להתנגן, זה היה שיר הדביוט שלהם-
No more dream.
הבנים התחילו לרקוד ולשיר, אך ג'אנגקוק היה בעולם משל עצמו, הוא עצם את עיניו בחוזקה וניסה לדמיין שהיה לבד בחדרו, זה עזר, קצת.
השיר נגמר ומיד אחריו התחיל השיר השני-
We are bulletproof.
ההופעה הייתה בת שני שירים בלבד, בכל זאת, הופעה ראשונה.
השיר נגמר, הבנים הודו לקהל וירדו מהבמה,
שתו, התלבשו והיו מוכנים לחזור הביתה.

נקודת מבט ג'אנגקוק:
הגענו הביתה, אז החלטתי ללכת לשאול את טאהטאה אם אני יכול לקבל את מה שהוא הבטיח לי לפני ההופעה.
ניגשתי אליו ותקתקתי על כתפו בעדינות. טאהיונג הסתובב אלי ואז שאלתי "ה-הצלחתי?", טאהיונג חייך אלי בחום ופרע את שיערי, התכווצתי קצת ממגעו, "ברור שהצלחת, אמרתי לך שתצליח." טאהיונג ענה על שאלתי, חייכתי כתגובה ושאלתי בהיסוס "א-אז אני י-יכול לקבל א-את החלב ב-בננה ש-שהבטחת לי?"
"ברור, בוא אחרי קוקי" טאהיונג סימן לי לבוא אחריו אז עקבתי.
הגענו  אל המטבח שהיה מקושט בגווני אדום ושחור, טאהיונג פתח את המקרר והוציא משם בקבוק של חלב בננה ונתן לי. "יאיי ת-תודה טאהטאה ה-היונג",
"אייש נו באמת קוקי, אין על מה, ואחרי שתסיים תלך לישון, כבר מאוחר", הנהנתי ופתחתי את הבקבוק שהיה בידי ולגמתי מהמשקה.
כשסיימתי זרקתי את הבקבוק שהיה בידי לפח ועליתי לחדרי.
נכנסתי למיטה וניסיתי להירדם, אך לא הצלחתי, אינסוף מחשבות מלאו את ראשי, אבל אז זה קרה,
זה היה הדבר האחרון שרציתי שיקרה....
.
.
.
מקווה שאהבתם/ן...
(אם זה מוצא חן בעיניי מישהו אני אשמח שתצביעו😁💜)

Perfectly DifferentWhere stories live. Discover now