Част 26

3.3K 177 3
                                    

Излежавах се на дивана и гледах някакъв филм или поне се правех, че го гледам. Отклоних поглед от телевизора и погледнах към Алек, който от 15 минути говореше по телефона и аз се опитвах да разбера с кого.

Тъкмо, когато реших да отида до него, той затвори телефона и тръгна към мен с огромна усмивка. Останах в седнало положение и след секунди той се озова до мен.

- Имам едно предложение за теб. - Докато го казваше, се опитваше да се настани удобно на дивана.

- Слушам. - Опитвах се да говоря нормално, но напоследък това бе почти невъзможно, особено, когато той беше до мен.

- Ходи ли ти се на къмпинг до езерото? - Останах видимо учудена, че наоколо има езеро. - Джейс преди малко ми се обади и каза, че с момчетата щели да ходят на къмпинг и поканиха и нас.

Не знаех как да отговоря. Никога до сега не съм ходила на къмпинг с приятели.

- Ами, това е страхотна идея, но ще има ли момичета? - Този път овладяването на гласа ми не се получи много добре.

- Да. Приятелката на Джейс ще бъде там. - Поне това беше някакво успокоение.

- Добре, тогава. Стига майка ми да е съгласна, но да знаеш, че не познавам приятелите ти и ще е малко неудобно.

Алек остана доволен от отговора ми.

- Супер. Ще тръгнем след 3 часа и ще сме с колата на... - Не го оставих да довърши изречението, защото знаех какво следва.

- Нека позная: Джейс. Неговата идея е къмпинга, следователно и той отговаря за всичко останало.

Алек показа усмивката си.

- Точно. - Казвайки го стана от дивана и отиде към кухнята - любимото му място в цялата къща.

- А колко време ще сме там?

Тръгнах след него, защото и на мен ми се ядеше нещо.

- Една нощ. Ще спим на палатки. Поне така се води, но ако питаш мен, никой няма да спи.

С Алек остановихме, че няма нищо за ядене и отново тръгнахме към хола.

- Аз ще трябва да тръгвам, защото трябва да купя някои неща, като алкохол и трябва да ни осигуря палатка.

Изведнъж се сетих, че би трябвало и аз да нося нещо.

- А аз какво трябва да взема? - Попитах с нетърпение.

Да променя живота ти Where stories live. Discover now