Saudade

27 3 6
                                    

Medya Horea*

Lexina kılıcını Reyna'ya doğru savurdu ama Bellona'nın kızı bu hamleyi kolayca savuşturdu. "Hadi Lexina. Güçlerini kullan. Eğer güçlerine tam hakim olamazsan hiçbir yere varamayız. Şimdi son hamle bir daha."

Lexina derin bir nefes aldı ve kılıcını tekrar ona doğru savurdu. Reyna onu geri savurunca gölge yolcuğu yapıp diğer yanında belirdi ve kılıcın kabzasına doğru hamle yaptı. Ama onu durdurmak için bu hamlesi de yetmemişti. Kendini tekrar yerde buldu Lexina.

Dizlerinin üzerine oturdu. "Biraz dinlenebilir miyiz?" dedi ama kılıcın ona yaklaşan sesini duydu. Ondan uzağa düşmüş kılıcına bakış attı. Sonra iç çekti. Kendi kendine "İşin bitti Lexina Teah Sprouse. Daha tek bir melezi bile yenemiyorsun."dedi.
Kılıç ona doğru gelirken bir anda gözleri parlamaya başladı ve hızla arkasına dönüp kılıcı çıplak elleriyle tuttu. Reyna şok içinde ona bakarken kılıç parçaladı ve Reyna karşı duvara doğru savurdu.

Tehlike geçince Lexina normal haline döndü. Bir süre etrafına bakınıp ağrıyan başını ovuşturdu. Sonra duvarın dibinde Reyna'ya görünce korku içinde onun yanına gitti. "Reyna! İyi misin?! Ben çok özür dilerim! Bilerek olmadı."

Reyna hafifçe doğrulmaya çalıştı ve gülümsedi. "Az önce yaptığın şey süperdi."

"Sakın kalkma yaralısın!"

O sırada gürültüye duymuş olan sağlık ekibi kapıyı hızla açıp yanlarına geldi. Ashley endişeli bir biçimde dizlerine çömdü. "Neler oldu?! Reyna, iyi misin?"

"Muhtemelen kaburgalarım kırıldı. Ama onun dışında çok ciddi bir şey olduğunu düşünmüyorum. Tabii başımda yarılmış olabilir. Ben -" dedi ve bayıldı.

Lexina'nın dudakları titremeye başladı. "Ben bilerek yapmadım! Yemin ederim! Çok çok çok özür dilerim. Daha kendi güçlerini kontrol edemeyen bir melezim."

Ashley elini omzuna koydu. "Lexina! Lexina bana bak! Senin burada bir suçun yok. İlk zamanlar böyle şeyler olması gayet doğal. Bak zaten sağlık ekibimiz onunla ilgilenecek. Hadi gel seni buradan alalım."

Ashley Lexina'ya ayağa kaldırdı ve odadan çıkardı. Sağlık ekibi hızla Reyna'yı sağlık bölümüne götürdü.

Ashley Lexina'yı odasına götürdü ve koltuğa oturdu." Hey, iyi misin? "

" Ben bir katilim. Kafasında olan yarığı görmedin mi? Ya da akan kanı? Öyle bir miktarda kan kaybına dayanması imkansız!"

"Lexina, sen katil değilsin. Eminim ki ciddi bir şeyi yoktur. O yaralanmalardan daha ciddisini gördüm.Bir kere Harrison nerdeyse boynunu kırıyordu! Kheiron'a onu götürdüğümüzde yüz ifadesini görmeliydin! 1 hafta boyunca revirde kaldı."

Lexina dizlerini kendisine doğru çekti. Ashley ellerini onun omzuna koydu." Lexina! Lexina! Beni duyuyor musun? "

" Evet. "

Ashley buzdolabına açtı. Su şişesini Lexina'ya uzattı." Lexina. Senden sakinleşmeni istiyorum. Lütfen. Atak geçirecekmiş gibi bir halin var."

Lexina su şişesini aldı. Kalbi deliler gibi çarpıyordu. Buradan uzaklaşmak, yanlız kalmak istiyordu. Kendini gölgelere bıraktı.

God Of IncunabulaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin