Başlangıç Mı Son Mu?

154 5 24
                                    

"Hayır yemeyeceğim!"

"Alanza lütfen. Vücudunun enerjiye ihtiyacı var. Bunu da ancak yemek yiyerek giderebilirsin."

Alanza dudaklarını büzüp kollarını birbirine doladı. "Hayır anne!"

Ashley iç çekti. Harrison ona gülerek bakıyordu. "Ama Alanza bak Louis yemeğini bitirdi."

Alanza ağlamaklı bir ses ile "Ama ben sebze yemek istemiyorum." dedi.

Ashley ona gülümsedi. "Bak çok az kaldı. Lütfen yer misin Alanza?"

Alanza somurttu ve yemeğini bitirdi. "Mutlu musunuz?"

"Evet. Hadi bakalım elinizi yüzünüzü yıkayalım."

Louis onlara döndü ellerini havaya kaldırdı. Harrison onu kucakladı.

Alanza ona bakıp hızla mutfaktan çıktı. Ashley derin bir nefes aldı. 8 koca yıl geçmişti ve savaş yaklaşıyordu. Alexa üniversiteden mezun olmuştu ve Dünyayı geziyordu. Lexina her açıdan çok gelişmişti ve savaşa hazırdı. Ashley ve Harrison ikizleri 6 yaşına basmışlardı. Çoğu yandan huzurlu bir 8 yıldı.

Ama savaş yaklaşıyordu.

Ashley tabakları bulaşık makinesine yerleştirdi. Sonra yukarı çıktı. Banyonun önünde durup "Her şey iyi mi? Yoksa yardımıma ihtiyacın var mı?"

Harrison baştan aşağı ıslanmış bir şekilde ona baktı. "Lütfen."

Ashley ellerini yıkamaya çalışan Louis'e yardım etti. "Babanız bu hale nasıl geldi acaba?"

"Alanza bana su fırlattı."

"Peki sen ne yaptın?"

"Ben de onu ıslattım. Babam bizi ayırmaya çalıştı ama o da ıslandı anne."

Ashley güldü.

"Anne! Evimizin önünde birileri var!"

Ashley havluyu Louis'e uzattıp odasında olan Alanza'nın yanına gitti. "Nerede Alanza?"

Alanza pencereyi gösterdi. "Bak dışarıdalar."

Ashley şüpheyle pencereye yaklaştı. Evin etrafını hızla saran bir grup vardı. Ashley Alanza'yı kucakladı ve odanın ışığını kapattı. "Harry! Antaeus'un birlikleri gelmiş."

"Şaka yapıyor olmalısın!"

Ashley onun yanına gidip "Gayet ciddiyim." dedi. "Iduna! Lütfen buraya gelir misin?! Ve gelirken yanan her ışığı kapat!"

Harrison Louis ile onu takip etti. Iduna hızla yanlarına geldi. "Şerefsiz Antaeus!" dedi Harrison. Louis ona dönüp "Çok ayıp baba." dedi.

Harrison "Özür dilerim Lou."dedi.

Ashley Iduna'ya döndü." Hemen yukarıya çıkın. Helikopter sizi bekliyor. Çocukları buradan götür."

"Peki ya siz Bayan Perez?"

Ashley duvara montelenmiş kılıcı çekip aldı. "Biz size sonradan katılırız."

"Ama Bayan Perez-"

"Şimdi sırası değil Iduna. Hem hepimiz birden evden ayrılırsak bizi takip edebilirler. Güvenliğiniz için yapabileceğimiz en iyi şey bu. "

Iduna kafasıyla onayladı ve çocukları alıp götürdü.

Ashley hızla aşağı indi. Kapının zorlandığını gördü. Derin bir nefes aldı. Harrison yanına gelmişti. "Hazır mısın?"

Yukarıdan havalanan helikopterin sesi kulaklarını doldurdu. Kapı hızla kırıldı ve ölü askerlerden oluşan bir ordu onlara doğru yöneldi.

"Her zaman"

God Of IncunabulaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin