*Medya Lexina*
"Ve kitabınız 200. sayfasını yapmayı unutmayın. Dersimiz bitmiştir dağılabilirsiniz."
Lexina kafasını zorlukla kaldırdı. Eşyalarını çantasına koydu. Matematik öğretmeni "Lexina bekle." diyince kapının yanında durdu.
Yorgunlukla "Bir sorun mu var Bayan Ivory ?"dedi.
"Bu aralar derslere hiç ilgili değilsin Lexina. Sınavların yaklaşıyor ve sınıfta kalmak istemezsin eminim. Bir sorun mu var? Sanki acı çekiyormuş gibi bir halin var." dedi Bayan Ivory .
Lexina iç çekti. Şuan en son önemsediği şey lanet sınavlardı. Dünyayı kurtarmakla meşguldü sınavlarla mı uğraşsaydı?!
" Bir sorun yok Bayan Ivory ."
"Peki sen öyle diyorsan."
Lexina kısaca gülümsedi ve sınıftan çıktı.
Bayan Ivory bir süre sınıfa baktıktan sonra masada duran telefonunu aldı.
"Bayan Perez. Merhaba ben Bayan ."
"Bayan Ivory. Bir sorun mu var?"
"Lexina son zamanlarda çok donuklaştı. Normalden bile daha solgun duruyor. Ona sorduğumda bir şey olmadığını söyledi ama bir şeyler var."
"Teşekkürler Bayan Ivory. Biz onunla konuşuruz."
................
Lexina yere düştü. Reyna ayağını onun göğüs kafesine dayayıp ona doğru eğildi. "Performansın giderek düşüyor Sprouse. Neden? Beni her daim yenmek için savaşan o kız nerede? En azından eskiden yere düşmezdin."
Lexine Reyna'ya somurtarak baktı. "Bilemiyorum Praetor. Belki de o sürekli abartarak anlattığınız, düşündüğünüz kişi ben değilimdir."
Reyna ayağını sertçe bastırdı. Lexina o bastırınca nefessiz kaldı. "Bana acımayacak mısın praetor?"
"Ben kimseye acımam Kozmik Toz."
Lexina Reyna'nın ayağını tuttu. "Ayağını çekmeyecek misin? Böylelikle yeniden başlayabiliriz."
"Beni üstünden sen at. Ve güçlerini kullanma."
Lexina sırıttı ve gölge yolculuğu yapıp ondan uzağa gitti.
Reyna acımasız bir ifade ile ona bakıyordu. "Bir kahraman asla savaştan kaçmaz. Ve sen en iyisi olmak zorundasın."
"Ben bir kahraman değilim Avcı. Ben hiçbir zaman kahraman olamayacağım." dedi Lexina ve yere oturdu.
Bunu söyleyen o değildi. Gaia'ydı. Haftalardır onun kabuslarının baş rolu. Ve bundan nasıl kurtulacağı hakkında hiçbir fikri yoktu.
Reyna yanına oturdu. "Dökül."
Lexina şok içinde ona baktı. "Ne?"
"Kafanda bir şeyler döndüğünü biliyorum. Berbat görünüyorsun. Eğer bunu saklamaya çalışıyorsanda işe yaramıyor."
"Ben de bir şey yok."
"Ben de heteroseksüelim zaten." dedi Reyna gülerek.
"Avcılara katıldığından belli."dedi Lexina gözlerini devirerek.
" Bir şey yoksa ki var neden bu kadar durgunsun? Eskiden daha canlıydın, hevesliydin ve çabalıyordun. "
" Ciddiyim bir şeyim yok. "
" Öyle diyorsan öyle olsun. Bugünlük bu kadar. Yarın seni daha hazır bekliyorum. "
" Tabiki." diye mırıldandı Lexina ve hızla antreman salonundan çıktı.
O gidince karanlıkların içinden Ashley çıktı." Durumu nasıl praetor? Endişelenmeli miyiz? "
" Kesinlikle endişelenmeliyiz. "dedi Reyna iç çekerken.
Küçük not:Reyna aseksüel. Zaten tahmin ettiğinizi umuyorum. Küçük not bitmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
God Of Incunabula
FanficHiç geçmeyecek 8 yıl geçmişti Savaş artık geliyordu. Ne yapacaklarını kimse bilmiyordu. Tek umutları daha 16 yaşına yeni basmış bir genç kızdı. Ama genç kız abisinin yaptığı hatalar yüzünden belki de hayatta en değer verdiği kişileri kaybedecekti. G...