better.

1.4K 140 23
                                    

"seungmin, git hyunjin ile konuş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"seungmin, git hyunjin ile konuş."

"neden?...hayır!"

"yapmak zorundasın, biz çocuk değiliz. böyle kavga etmeye devam edemezsin."

"felix! kabul etmemi istediğini söyleme.-"

"arkadaş olun, en azından bunu yap."

"ben onun ark-"

"öyle davranmıyorsun. onu anlamak zorundasın, iyiymişsin gibi davranmalısın, sen iyi olmasan bile, sırf diğerini mutlu etmek için bir şeyleri yapmakta iyisin."

"tamam." seungmin kendini yatağa atarken söyledi.

"o zaman git!"

"nereye?"

"çatıya aptal."

"hmm~" seungmin, felix'e gözlerini devirdi ve hyunjin'e gitmek için odadan çıktı.

*

"hey."

hyunjin, genç çocuğun sesini duyduktan sonra gözyaşlarını hızla sildi, seungmin olduğunu biliyordu.

"ben gidiyorum. rahat-"

"buraya senin için geldim."

"oh." hyunjin diğerinin ona doğru yürüdüğünü gördü.

korkmuştu, ya seungmin ona vurursa, elbette vurmazdı, ama ya vurursa?

"şimdi tüm yanlış anlamaları ortadan kaldıralım."

"neden bahsediyorsun?"

"senden nefret etmiyorum-"

"yalan söylemeyi bırak..."

"önce beni dinle, senden nefret etmiyorum. seni seviyorum. ama aynı şekilde değil, beni seviyorsun. benimle temasa geçmen umrumda değil, sadece duygularına geri dönemem. bu kadar."

"tamam." hyunjin duygusuzca başını salladı.

"kaba olduğum için üzgünüm." seungmin diğerine sarılırken mırıldandı.

"fark etmedim." hyunjin de ona geri sarıldı.

hyunjin, seungmin'in han gibi olmasını diledi,

'belki şimdi beni öpebilir. hayır, bu imkansız.' diye düşündü,

ama aniden yanağında bir öpücük hissetti, önündeki çocuğa baktı.

"çünkü benimleyken her zaman çok naziksin." seungmin basitçe gülümsedi.

hyunjin, diğer çocuğun bu kadar hızlı nasıl değiştiğini merak etti. şok olmuştu. konuşamıyordu, ani değişim kafasını karıştırmıştı.

"şimdi benden nefret ediyor olabilirsin. benden farklı hoşlandığını bildikten sonra nasıl tepki vereceğimi bilemedim. tabii ki seninle öyle konuşmamalıydım ama biraz rahatsız oldum." seungmin utanmış bir şekilde aşağı baktı.

"her şeyi unutalım ve arkadaş olalım." diyerek cümlesini tamamladı.

hyunjin ağlamak istedi, tüm vücudunun titrediğini hissetti. diğerinin söylediği şey onu çok üzüyordu.

ama omuz silkti ve gülümsedi, sonra başını gencin geniş omzuna yasladı, yardım edemedi ama ağladı, diğerinin kapüşonunu ıslattı.

seungmin ona sarıldı, ağlayacakmış gibi hissetti, bu onu incitmişti, kesinlikle diğerini reddetmek istemedi.

fakat yardım edemedi, sadece aynı hissetmiyordu.

*

loml
(ç/n: hayatımın aşkı)

felix, hyunjin'den nefret mi ediyorsun?

hayırr, neden böyle söyledin hyung?

öpücük için kızgın olma
sadece kazaydı
jeongin gördü ona sorabilirsin

beni merak etme
kızgın değilim ve
yani kızgın olup olmamam
önemli değil

oh tamam

*

'neden umursamıyormuş gibi davranıyor?' felix hayal kırıklığına uğramış bir şekilde mırıldandı ama aynı zamanda mutluydu çünkü büyük ona mesaj atmıştı.

______________

loml, love of my life: hayatımın aşkı 😢

hide || changlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin