Ahoj! Jmenuju se Alex (Alexandra) je mi 22 let a žiju sama v pronájmu jednoho bytu v paneláku. Moje rodina😔, před tak asi rokem zemřel můj táta, po krátké době si moje mamka našla nového přítele a ten, no kvůli němu jsem se vlastně odstěhovala.
On totiž, když mamka nebyla poblíž obtěžoval mě, šahal mi pod tričko ( třeba ) prohrabával mi často vlasy i když jsem mu zoufale říkala ať přestane, jednou mě dokonce přitlačil ke zdi a začal mi líbat krk nebo třeba si mě stáhl na svůj klín a hladil, šimral a štípal mě až nechutně blízko mého přirození, nevěděla jsem co si počít, protože kdybych se snad mu začala bránit, opustil by mojí mamku a to nechci dopustit, protože jí z nějakého důvodu dělá šťastnou.
A o tom co by se stalo kdybych jí o tomhle řekla se nehodlám bavit. Tohle všechno dovršil, když jsi mě ten její přítel jednou zatáhl do jeho ložnice a sundal si tričko a po chvíli si i pomalu začal sundávat pásek, sundal si kalhoty a byla jsem donucená k tomu mu vykouřit když si sundal i boxerky a poté co se mi udělal do pusy, zakryl mi ústa rukou a já byla přinucena jeho nadílku spolknout.
Tohle vše jsem přetrpěla tak půl roku pro mámu. Chtěla jsem aby byla šťastná jenže tohle bylo už opravdu moc. Odstěhovala jsem se do prvního bytu na který jsem narazila. Abych už od toho monstra byla pryč, mamce jsem nikdy nepřiznala pravdu i když bych chtěla tak bych mohla. Jednou jsem totiž potají natočila video když si se mnou hrál ty jeho nechutný hry.
Ale děsilo mě pomyšlení co by mamce udělal, kdyby se tohle dozvěděla obzvlášť když s ním teď žije sama.Netrvalo dlouho a taky jsem si našla přítele, byl úžasný chtěla jsem s ním strávit celý můj zbytek života. Ale jednou když jsem přišla domů jsem ho načapala jak mě podvedl s jedním z jeho kamarádů. I když to pro mě byl velký šok, tak jsem je oba stačila vyhodit z mého bytu. Lukas můj teď už můj EX na mě pořád mluvil ať si to nechám vysvětlit a že se omlouvá, jenže já jsem se mu podívala jen do očí, když jsem mu chtěla dát facku.
Vyhodila jsem za ním z baráku jeho věci a už s ním nikdy nepromluvila. Párkrát se objevil u mých dveří a snažil se mě získat zpátky a já kráva mu jednou skoro odpustila ale v tu chvíli se objevil ten jeho (kamarád)
dal mu ruku kolem pasu a řekl:
"Zlato pojďme domů„
Lukas se začal vztekat a odstrčil ho a začal se s ním hádat. Já mu zatím zabouchla dveře před nosem a už jen zařvala:
" Běžte se hádat nikam jinam! „Potom co konečně odešli jsem si vystresovaná sedla ke svému počítači a začala prohlížet random stránky. Po asi tak hodině jsem narazila na stránku: NEKO e-shop a ta mě zaujala.
...
ČTEŠ
My lovely NEKO boys❤️🐈
RandomMoje rodina je tak trochu v troskách a můj přítel mě podvedl. Našla jsem neka který se mě z počátku bál ale později jsme si hodně blízcí. Pojďte se se mnou podívat na můj příběh propletený číetala.