...
Evlenmeye 4 gün kala
"Gelinlik falan istemiyorum beyaz elbise olsun."
Zaman ne çabuk geçmişti. Resmen 4 gün sonra evleniyordum. Yüzüğü beraber seçtiğimiz sırada dün yardım bana yardım eden kişi olması şokunu hala atlatamıyordum ama ne annesini görmüştüm ne de onun ailesinden birisini..ı
"Peki, bu nasıl?"
Annem iki seçenek sunduğunda diğer eline aldığı balık elbiseye göz gezdirdim, güzeldi abartısızdı da olurdu. Ben kısa bir elbise alırız diye düşünmüştüm ama bu da olur. Kabine girip denediğimde çok güzel durmuştu.
"Melek gibi oldun canım kızım." İçeri hızlıca gelen bir kadın bana ışıldayan gözleri ile baktığında anlamıştım Jungkook'un annesi olduğunu..
"Evet gerçekten de çok güzel oldun kızım."
İkinci annemin gözleri dolmuştu. Herkesin siması bana neden bu kadar tanıdık geliyordu?
Bana değişik bakan ikinci annem birden aklımı okumuş gibi sormuştu..
"Birşey sorabilir miyim?"
"Tabi"
"Biz bir yerden tanışıyor muyuz?"
"Hayır.." hayal kırıklığı ile bakan ama bir yandan gülümsemişti..
...
Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyordum. Öylece aynadan kendime bakıyordum. Bu gelinliği başka şekilde giyiyor olabilirdim. Sevdiğim kişi ile..
Hazırdım saçımı (fotoğraftaki gibi) topuz yaptırmıştım makyajımı da hafif yaptırmıştım.
"Anne Hoseok geldi mi?"
"Hayır kızım."
Geç geleceğini söylemişti ama yinede geç kalmasını istemiyordum.
"Hanımlar çıkmanız gerek damatla gelin beraber gelecekler."
Çalışan iki annemi de çıkarmıştı. Birkaç dakika sonra o gelmişti.. bu adamı her gördüğümde şok yaşıyordum.
Elimden tutarak çekiştirmişti. Elimi çekiceğim sırada herkes alkışlamaya başlamıştı. Nikah masasına oturduk.
Çok kişi yoktu. İyileştirdiğim adam hariç orda olan herkes gelmişti. Onun annesi, babası ve abisi olarak düşündüğüm kişi ve benim annem, babam ve Yuna'm vardı..
"Siz Kim Sang, Jeon Jungkook'u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
Hayır etmiyorum etrafa bakıp ardından adını yeni öğrendiğim Jungkook'a baktım. Derin iç çekerek ellerime baktım.
"Evet"
Tekrar alkış.
"Siz Jeon Jungkook, Kim Sang'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
İkimizde birbirmizin gözlerinin içine bakıyorduk.
"Evet"
Rahatsız olduğum için gözünü kaçıran ben olmuştum...
Evlilik cüzdanını verdiğinde gülümsedim.
"Gelini öpebilirsiniz."
Birden öyle demesi öksürmeme neden olmuştu. Saçmalamayın memur bey...
Jungkook'a doğru döndüğüm de ellerini omzuma koyup yaklaşmaya başladı.
Geri çekilmek çok istiyordum. Gözlerimi kapayıp bekledim. Alnımdan öptüğünde içimden bir 'oh' çekmiştim. Ayrıldığımız da şarkı çalmaya başladı. Dans ederken kulağıma: