~9

4.2K 169 77
                                    

...

Yazardan


Jungkook arkasını dönerek sürekli Sang'ı kontrol ediyordu..

Sang, Jungkook'a bakarak birşeyler söylüyordu gözleri kapanmadan önce Jungkook tek anladığı şey "benim adım.. M.." idi.. Hoseok Sang'ın her saniye nabzına bakıyordu.. gözleri kapandığında ise uyandırmaya çalışmıştı ama Sang uyanmıyordu.. 

"Nabzı düşüyor..!" Jimin daha hızlı sürerek hastaneye doğru sürdü..

Hastaneye vardıklarında Hoseok hemen arkadan gelen araba ile aşağı indi..

"Sedye getirin!" Arabadan Sang ile çıkan Jungkook Sang'ı hemen sedyeye koyarak içeri girdi.

"Kurşun yaralanması.. nabzı düşük.. acil ameliyata alınması gerekiyor.."
hepsi dehşete düşmüş şekildeydi. Han Bey acil servisin oraya geldiğinde Sang'ı görmesi ile öylece kalmıştı. Jungkook ve Sang kanlar içinde görünce hemen yanlarına gitti. Jungkook Han bey'i görmesi Han Bey'in olay çıkaracağını kendini suçladığı yetmiyormuş gibi başkasından duymak daha da ağır oluyordu Jungkook için...

"Kızım.. noldu kızıma!!" öyle acı şekilde gelmişti ki.. herkes Han Bey'e acıyan gözlerle bakıyordu. 

Jungkook olayın hala şokunda olduğu için konuşamıyordu.. Jimin hemen bu olaya müdahele ederek Han Bey'i kenara alarak derin nefes alıp konuştu. "Sang.. Jungkook'u kurtardı.. kendini sper ederek" 

Han bey dehşete düşmüştü. hızlıca Jungkook'u oturduğu yerden kaldırıp yüzüne yumruk atmıştı. 

"Seni uyardım.. kızıma birşey olursa seni öldürürüm dedim!" Jungkook öylece Han Bey'e bakıyordu. 

"Kurtarıcağım kızımı senin elinden!" gözlerinde ki yaşı tutamıyordu Han Bey.. 

Kimsenin duymayacağı şekilde söylese de Yoongi duymuştu. "Ne ara böyle oldun..? Ne zaman böyle işlere bulaştın Jungkook ne ara.."

Yine birşey söyleyecek iken Hoseok araya girmişti.. "Han Bey!! Siz iyi değilsiniz ya gidin ya da sessizce burda bekleyin.." Han Bey ve Hoseok bir birine bakıyordu..

Jungkook içten içe kendini bitiriyordu. Değer vermeye başladığı kişi gözlerinin önünde vurulmuştu hem de kendi canını hiçe sayarak...

Bu Jungkook için önemliydi.. Jungkook için Sang, herkes gibi olmasa da değerliydi..

uzun bir aradan sonra ameliyathanenin kapısı açılmıştı..

Doktor Jennie çıkması ile herkes oraya toparlanmıştı. "Durumu nedir Jennie..?"

Jungkook


"Ben kendimi affedemiyorum.. sen beni affet Mi Sun.." çiçekleri fotoğrafının yanına koyarak göz yaşlarımı sildim. Herşey için sen beni affet...

...

1 Hafta sonra

Yazardann

1 haftadır komadaydı Sang bir kere kalbi durmuş ardından çok uğraşlar sonucunda hayata döndürülmüştü bu haftalar çok kritikti. Ölümle burun burunaydı..

Gözlerini yavaşça açarak etrafına etrafa baktı.. ağzında ki soluma cihazı uykusunu getiriyordu. Kapı açılmıştı. İçeri Hoseok bir elinde dosya ve yüzü düşük şekilde içeri gelmişti ama Sang'ı uyanık görünce yüzünde güller açmıştı..

MAFYA'JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin