...
Gözlerimi yavaşça açtığımda hastane yatağında yatıyordum.
"Kızım.. uyanmışsın.. hemen doktora haber vereyim"
Başım çok ağrıyordu.. Doktor Bayan Kim yanıma gelip birşeyler söylemişti.
"Ama merak etmeyin sadece dinlenmesi lazım. Lütfen sözümü dinleyip dinlen Mi Sun.. yokda sağlığın açısından iyi olmaz "
"Anladım.. dinleneceğim merak etme" göz hareketleriyle onaylamıştım. Dışarı çıkıp hemşireyle konuşuyorlardı.. Bayan Kim'in benimle konuşmak istediğini o zaman anlamıştım.
"Dayıcım, çok susadım su getirir misin?"
"Tamam kızım" babam çıkarken Bayan Kim babamın çıkmasıyla içeri girmiş kapıyı kapatmıştı.
"Mi Sun hala saklama kararında mısın?"
"Sana anlattım.. bu durumda kimseye söyleyemem"
"Peki.. ama hemen söylesen iyi olur.. belki durumlar ters teper.." kafamla onaylayıp yan dönerek üzerimi örttüm havalar soğumaya başlamıştı..
"Sen dinlen biraz o zaman"
"Sakladığın için teşekkürler" elimi tutup gülümsemişti.
"Mi Sun!" Kapının açılmasıyla Jungkook'un belirmesiyle gözlerimi geri açtım.. burda kimsenin ağzı durmuyordu!
"Durumu nedir?"
"Jungkook bey, Mi Sun hanım bu aralar çok yoğun çalıştığı için.. küçük çaplı bir baygınlık geçirdi ama merak etmeyin durumu gayet iyi sadece biraz dinlenmesi gerekiyor.. geçmiş olsun.."
"Teşekkürler.. (yanına giderek) hayatım ben sana demiyor muyum bu kadar çok çalışma diye bak beni dinlemeyince neler oluyor"
"Benim işim yoğun ve tempolu.. mecbur yorulacağım Jungkook-shii"
B
ir elim karnımın üstünde diğer elim Jungkook'un elindeydi..
"Biraz dinlensem iyi olucak"
"Evet dinlen sen" üzerimi örterek anlımdan öpmüştü.
Gözlerimi kapatarak uyuduğumu sanıp gitmesini bekleyecektim.. 4 aylık hamile olduğumu öğreneli 5 gün oluyordu.. adetim geciktiği için hemen Bayan Kim'e giderek kontrolü yapmış hamile çıkmıştım. Bana sevinçle bu haberi verirken ben orda biraz kötü hissetmiştim. Bu kötü zamanlarda hamile olmak benim için sıkıntı olucaktı.
Üzgün görünce ne olduğunu sormuş anlatmıştım. Üzülmeme anlayış göstermişti ama bu kötü zamanlarımın en güzel ışığı olduğunu söyleyince fikrim değişmişti.
Kapının kapatılmasıyla gözlerimi açmıştım. Müsait bir zaman bulursam Jungkook'a söyleyecektim.
Kapının hızla açılıp kapatılmasıyla gelen kişiye bakmıştım.
Yüzünde ki o şaşkınlıktan anlamıştım öğrendiğini..
...
"Sen.. nasıl saklarsın bunu bizden?!"