Uçaktan inmiş eski evime yani.. Jungkook'un evine.
Hala Ha-Jung olayını atlatamıyordum. Jimin'le gülerek konuştuklarını görmek biraz şaşırtmıştı..
Önceden anlaşabiliyorlardı ve bu beni istemsiz rahatsız etmişti. Odamın kapısını açtığımda farklı bir oda görmüştüm..
"Hala orda kalıcağını mı düşünüyordun?" Kapıya yaslanıp bana bakan Jungkook'a üzülmüş gibi yapmıştım.
"Ama odamı seviyordum, burda kalmak istiyordum.."
Birden yüzü düşmüştü. Gülerek şaka yaptığımı söyledim.
"Jungkook bu ev kocaman.. tek başına nasıl yaşadın burda..?"
"Yaşamadım ki.. diğer gurupların yanında kalıyordum. Buraya öyle toplantı için kullanıyorduk.. yoksa bende böyle büyük evde tek yapamıyorum. Tabi tek değilim Ajumma ve çırak da burda.."
Kocaman sarılmıştım. Geri yüzüne bakıp gülümsedim. "Ama artık tek değilsin.. ben hep yanında olucam"
Sarılmama ve bu dediğime karşı çok mutlu şekilde sarılmıştı..
"Bende senin hep yanında olucam sevgilim.. o zaman ben üzerimi değiştireyim yeni evimize gidelim"
"Yeni ev mi?"
Kafasıyla beni onaylamıştı. Benim evime mi yoksa..
"Benim ev.."
"Orası olmaz.. daha güzel bir yer hem manzarası da var ve bahçesi"
"Vaay.. manzarası var ve bahçesi var... İyimiş"
Anlımdan öpüp bavulundan eşyasını çıkarıp üstünü giymeye başlamıştı..
"Hemen kendimi içeri atıp kapıyı kapatmıştım. "Kapı açıkken olucak iş değil.. lütfen dikkat et"
"Ha.. alışık onlar.. evin içinde çıplak gezerim.." gözlerimi kocaman açıp Jungkook'un bu dediğini sindirmeye çalıştım..
"Öyle evin içinde.. gezilir mi ya.. artık öyle birşey yok"
"Diyorsunn.." beni kendine doğru çekip belimi kavramıştı.. ama üstü çıplaktı
Kollarımı boynuna dolayarak yandan gülümsedim.. "diyorum tabi ki.. sadece benim yanımda olabilir başkası olmaz, ne de başka bir yerde"
Benden ayrılıp üzerimi giymişti.
"Öyle yapmayı denerim" öylece kalmıştım. Ben öpmeyi planlıyordum.. hem dediğine hemde böyle yapmasına sinir olup üzülmüştüm.
"O zaman ben çıkıyorum sende.. üzerini giyinirsin. Aşağıda olucam"
"Tamamm" aşağı indiğimde çırağın etrafı kontrol edip cebinden birşey çıkardığını gördüm.
Sessizce yanına gidip mutfak kapısının önünde bekledim.
Bana doğru döndüğünde korkudan elinde ki bardağı düşürmüştü..