İyi okumalar😊💋
...Jungkook'un önemli davetiyesine gelene kadar konuşmamıştım. Fransızca birşeyler konuşuyordu. Bay ve Bayan Lie hakkında biraz bilgi vermişti.
Araba durduğunda geldiğimizi anlamıştım. Jungkook indiğinde elini uzatarak yardım edicekti ama elini es geçerek kendim inmiştim. Çok şık bir yere gelmiştik.
Jungkook koluna girmem için kolunu göstermişti isteksiz şekilde girmiştim..
"Umarım güzel rol yapıyorsundur" aşağı inerken herkesin gözü bizdeydi..
Bay ve Bayan Lie olduğunu düşündüğüm iki kişinin yanına gitmiştik ve Bayan Lie fotoğraftan daha güzeldi..
"Canım tanıştırayım, Bayan Lie"
Kadın orta yaşlardaydı yeşil gözlü esmer tenli kumral saçları vardı güzel kadındı..
"Memnun oldum bende Sang" el sıkışıp gülümsemiştim.
Jungkook bir eli belimdeydi.. biraz rahatsız olsam da bunu dışarıya yansıtamazdım.
"Jungkook'un bahsettiğinden daha güzelmişsiniz"
Bayan Lie Fransız dilini konuştuğunda sesten biraz anlama zor olmuştu. Jungkook anlamadığımı sanmıştı galiba.. gülmesinden anlamıştım..
Jungkook bana tercümanlık yapacağı sırada kadına gülümseyerek teşekkür ettim.
Benden bahsetmesi biraz hoşuma gitmedi değil.
Kadınla Fransız dilinde konuşarak havadan sudan konuşuyorduk ve kadın çok sempatik gelmişti. Şaşkınlığı ile onu yanlız bırakıcaktım.
Jungkook bakışlarının üzerimde olduğunu hissediyordum dönüp baktığımda hisslerimin doğru çıktığını fark ettim gözlerinin içine bakarak gülümsedim.
"Birşey mi oldu canım?" Kulağıma eğildiğinde kalbim istemsiz hızlanmıştı..
"Düşündüğümden daha iyi rol yapıyorsun.. tebrik ederim ve Fransızca konuşabildiğini bilmiyordum"
"Senin kadar oyuncu olamasam da.. bende bilmediğin daha bir çok süprizim var" yanağından öpüp gülümsedim. Öylece kalmıştı.
Bayan Lie'nin sohbetine geri döndüm...
Hoş bir müzik çaldığında Bay Lie, Bayan Lie dansa kaldırmıştı. Onlar dans ederken onları göre bileceğim tarafa geçmiştim. Çok hareketli biri olarak elimle ritim tutuyordum.
Centilmen biri durmuyordu ve beklemiyordum kaldırmasını..
Boğazını temizleyerek elini uzatmıştı. İç sesimi duyuyor gibiydi..
Elini havada bırakmak isterdim ama kendimde dans etmek istiyordum.
Jungkook ellerini belime yerleştirdiğin de bende kollarımı boynuna koydum. Bay ve Bayan Lie'nin yanında bana resmen aşk ile bakıyordu. Bunu nasıl yapıyordu.. acaba beni başka birisi olarak mı hayal ediyordu.
Bunu sormadan duramazdım.
"Birşey sorcağım.."
"Dinliyorum"
"Nasıl öyle bakıyorsun..? Yani ordayken aşk ile bakıyordun ve duygular beslemediğin birine karşı"
"O sır olarak bende kalsın"
"Peki.. ama sana gıcık olduğumu bil isterim"
"Desene duygularımız karşılıklı.." bıkkın şekilde söylüyor gibiydi. Yüzüne bakmak istemiyordum.