sweetnight15: Bana bak, bu tam tamına 15. fake hesap açışım. Bir daha beni engellersen okula 'Taehyung gay' diye zehirli bir bomba atarım ve herkes seni gay sanar.
taehyung: Kızım bela mısın sen? Niye durmadan hesap açıyorsun?
sweetnight15: Derdin ne anlamak istiyorum.
taehyung: Derken?
sweetnight15: Bugün gözlerin daha bir kırmızıydı Taehyung. Neden kendine zarar veriyorsun?
taehyung: Zarar vermiyorum? Uykumu alamadığım zaman gözlerim hep böyle olur.
sweetnight15: Hassiktir oradan. Çocuk muyum lan ben?
taehyung: Erkek misin lan sen?
sweetnight15: Hayır. Ne yani, kızlar küfür edemez mi?
taehyung: Ne bileyim? Benimle takılanlar etmez.
sweetnight15: Seninle takılanlar on kilogram ruju dudaklarında taşıdıkları için ağızlarını açamıyorlardır. Normal yani.
taehyung: Niye şimdi arkadaşlarıma giydirdin?
sweetnight15: Hak etmesinler onlar da.
taehyung: Her neyse atarlı giderli anonim, başka diyeceğin bir şey yoksa engelliyorum?
sweetnight15: Var.
sweetnight15: Var, olmaz mı?
sweetnight15: Derdini anlamak istiyorum demiştim.taehyung: Ben de uykulu olduğumu söylemiştim.
sweetnight15: Ben de hassiktir oradan demiştim?
taehyung: Kafayı yiyeceğim.
sweetnight15: Önce sorularıma cevap ol, ondan sonda yersin kafanı.
taehyung: UYKUM VAR. VAR UYKUM, ONDAN DOLAYI DA GÖZLERİM KIRMIZI. TAMAM MI?
sweetnight15: Yeme beni. Gerçeği söyle.
taehyung: Peki sana ne bundan? Bana mı aşıksın? Geçmiş olsun o zaman.
sweetnight15: Geçirenler sağ olsun kardeş.
sweetnight15: Ayrıca sana aşık değilim. Ne aşkı be? Iyy.taehyung: Iyy mı?
sweetnight15: Evet. Ne oldu? Bozuldun mu? Senden hoşlanmamı bekliyordun değil mi?
taehyung: Umrumda değil desem ve sen de beni bir salsan?
taehyung: Bir daha da fake hesap açmasan? Hani son sınıfız falan ya. Çoluk çocuk işleri bunlar.sweetnight15: Fake hesabın yaşı mı var? Yeni öğreniyorum şu an.
taehyung: Tanrı son günlerimde beni sınamak için seni mi yolladı gerçekten?
sweetnight15: Son günlerim? Demiştim. Derdin ne senin? Neden ölü gibi geziyorsun okulda?
taehyung: Seni ilgilendirmez.
sweetnight15: Hasta mısın? Kanser misin yoksa?
taehyung: Hayır değilim.
sweetnight15: Doğru değilsin. Öyle olsa bilirdim. O zaman neden böylesin?
taehyung: Seni ilgilendirmez. ×2
sweetnight15: İlgilendirmiyor olabilir ama ben bu olayı çözerim.
taehyung: Hadi ya. Nasıl?
taehyung: Arkadaşlarımdan bahsediyorsan, onlar ben demeden ağızlarını açmazlar.sweetnight15: Hayır. Okul çıkışı seni takip edeceğim.
taehyung: Siktir. Ciddi misin?
sweetnight15: Herhalde evet.
taehyung: Kafayı yemişsin.
sweetnight15: Biraz deli olduğum söylenir.
Bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz.
sweetnight15: Cidden mi lan? Yine mi engelledin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i don't want to live, taennie
FanfictionTaehyung: Yaşamak istemiyorum anonim. Görüldü ✔️✔️