sweetnight16: Akıllanmayacaksın değil mi?
sweetnight16: Ya neden kendine bunu yapıyorsun?taehyung: Ne diyorsun?
sweetnight16: Bileklerin diyorum. Neden kendini öldürmeye çalışıyorsun?
taehyung: Kendimi öldürmek için değil onlar.
sweetnight16: Hadi ya, neden?
Görüldü...
sweetnight16: Taehyung yapma. Rehberlikçiyle konuş, yardım al. Sınıf öğretmenimize git.
taehyung: Dün sadece kendime çok sinirlendim. Onun hırsıyla oldu.
sweetnight16: Neden kendine sinirlendin?
taehyung: Boş ver.
sweetnight16: Söyler misin?
taehyung: Hayır. Israr etme anonim.
sweetnight16: Israr etmeyeceğim ama,
sweetnight16: Söylemezsen sınıf öğretmenimize her şeyi anlatmak zorunda kalacağım.taehyung: Şimdi de tehdit mi edeceksin?
sweetnight16: Taehyung söyle.
taehyung: Sizin yüzünüzden anasını. Oldu mu?
taehyung: O adamlar dün benden sizin yerinizi istedi. Adınızı soyadınız istediler. Vermedim. Aldılar beni o boktan yere götürdüler.sweetnight16: Sonra?
Görüldü...
sweetnight16: Taehyung sonra?
taehyung: Bu hayattan nefret ediyorum. Güçsüz olmaktan nefret ediyorum. Annemin ve babamın yanımda olmamasından nefret ediyorum. Onları benden alan Tanrı'dan nefret ediyorum.
sweetnight16: Hayır. Böyle düşünme. Böyle düşünmemelisin. Tanrı kaldıramayacağın hiçbir zorluğu vermez sana. Bu da senin sınavın. Kendine güven, atlatacaksın.
taehyung: O adamlar bana tecavüz etti! Yerinizi söylemedim diye beni kullandılar! Sonra bir çöp gibi sokağa attılar. Ne kadar zorlandım biliyor musun? Neler çektim? Kapatılamayacak bir yara bu. Hâlâ o pisliklerin dokunuşları üzerimde sanki.
Görüldü...
sweetnight16: Polis. Evet polise gitmeliyiz. Yetimhanede misin? Yanına geleceğim ve polise gideceğiz.
taehyung: Olmaz. Reşit değilim ve uyuşturucu kullanıyorum. Ayrıca ben tekim onların ise tanıkları var. Yalan ifadeyle ile kurtulurlar. Dünyada adalet yok anonim, hiçbir zaman da olmayacak.
sweetnight16: Neden söylemedin? Biz halledebilirdik. Neden sustun? Neden katlandın?
taehyung: Benim kaybedecek hiçbir şeyim yok. Ama sizi bu çöplüğe bulaştıramam. Bunu yapamam.
sweetnight16: Bu dünya seni hak etmiyor.
taehyung: Ben de böyle düşünüyorum.
sweetnight16: Ne?
sweetnight16: Bir dakika... Ne demek bu?
sweetnight16: Ne demek istedin?
sweetnight16: Taehyung cevap ver.
sweetnight16: Yalvarırım yanlış bir şey yapma.
sweetnight16: Taehyung.
sweetnight16: Yetimhaneye gelirim. Evet geliyorum.taehyung: Merak etme. Bugün değil. Henüz zamanı var.
Görüldü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i don't want to live, taennie
FanfictionTaehyung: Yaşamak istemiyorum anonim. Görüldü ✔️✔️