taehyung: Sen beni delirtmek mi istiyorsun?
taehyung: Sana işime karışma dedim. Nasıl o depoya gelip adamlarla yüz yüze konuşarak borcumu ödersin?
taehyung: Sana borcumu öde diyen mi oldu?
taehyung: Kimsin sen? Üstüne vazife mi?sweetnight16: Ben sadece daha fazla zarar görmeni istememiştim.
sweetnight16: Ayrıca o kadar parayı nasıl bulacaktın?taehyung: Halledecektim bir şekilde. Neden karışıyorsun? Sana ne?
taehyung: O parayı adamlardan alacağım ve sana geri vereceğim. Bir daha da beni rahatsız etmeyeceksin.sweetnight16: Saçmalama. Sakın öyle bir şey yapma. Hem benim kim olduğumu bile bilmiyorsun.
taehyung: Söyleyeceksin.
sweetnight16: Oldu paşam, başka?
taehyung: Sen hâlâ olayı dalgaya alıyorsun... Ciddiyetinin farkında bile değilsin.
taehyung: O herifler senin benim okulumda okuduğunu öğrendiler. Yüzünü biliyorlar. Ve tek de gelmemişsin.Görüldü...
sweetnight16: Bir şey yaparlar mı?taehyung: Çıldıracağım cidden.
taehyung: Arkadaşlarınla okuldan kaydını almaya bak.sweetnight16: Gözümü korkutmak için yapıyorsun.
taehyung: Öyle mi? Yakında anlarsın o zaman.
sweetnight16: Senin peşini bıraktılar mı? Hayır yani, canımı tehlikeye atmamın ve onca paranın bir işe yaramasını istiyorum.
taehyung: Benim peşimi bıraktılar.
sweetnight16: Sevindim.
taehyung: Benim peşimi bıraktılar.
sweetnight16: Ay anladım. Tamam. Senin peşini bırakmışlar. Okumam yazmam var, merak etme.
taehyung: BENİM peşimi bıraktılar.
Görüldü...
sweetnight16: Ne demek istiyorsun Taehyung?taehyung: Benim peşimi bıraktılar anonim, sizin değil.
Görüldü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i don't want to live, taennie
ФанфикTaehyung: Yaşamak istemiyorum anonim. Görüldü ✔️✔️