3

4.8K 409 163
                                    

sweetnight16: 16. oldu. Senin yüzünden fake hesap koleksiyonu yapıyorum. Ama ilk on hesabımın şifresini unuttum.

taehyung: Ben de sonunda senin yüzünden kendi hesabımı donduracağım.

sweetnight16: Numaran elimde. :))

taehyung: Ha bir sapığım diyorsun yani?

sweetnight16: Macera arıyor olabilirim.

taehyung: Kızım git ders falan çalış diğerleri gibi. Ne istiyorsun benden?

sweetnight16: Seni.

taehyung: Hani hoşlanmıyordun benden?

sweetnight16: Yok hoşlanmıyorum. Hani ne istiyorsun sorusuna seni derler ya, ben onu hiç yaşamamıştım yaşayayım dedim.

taehyung: Anladım. Sorunların var senin. Jungkook'un annesi psikolog. Numarasını vereyim mi?

sweetnight16: İhtiyacım olsa bulurdum merak etme.
sweetnight16: Sen niye ders çalışmıyorsun, diğerleri gibi?

taehyung: İşim olmaz.

sweetnight16: Neden?

taehyung: Üniversiteye gitmeyi düşünmüyorum da ondan.

sweetnight16: Aptal mısın diye soracağım ama bu sorunun cevabını biliyorum.

taehyung: Yok sen tekrar engel istiyorsun.

sweetnight16: İstiyorum ama engel değil. :)))

taehyung: Cidden sapıksın. Korkmam normal mi? Ah, bir de beni takip edeceğini söylemiştin. Resmen can güvenliğim tehlikede.

sweetnight16: Evet, can güvenliğin tehlikede geri zekalı. Ama benden dolayı değil. Sen yapıyorsun. Kendini öldürüyorsun.

taehyung: Aptal aptal konuşma. Başladın yine.

sweetnight16: İşine gelmedi sanki.

taehyung: Sadece siktir git tamam mı?

Görüldü✔️✔️

i don't want to live, taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin