4

4.5K 409 73
                                    

sweetnight16: Okulun önünde dikilen barut gibi adamlar kimlerdi?
Neden kaçtın onlardan?

taehyung: Kaçmadım?

sweetnight16: O yüzden mi her normal insan gibi ön kapıdan çıkmak varken arkadaki demirliklerden atladın?

Görüldü...

sweetnight16: Cevap ver yoksa seni yabancı insanları okula toplamaktan müdüre şikayet ederim.

taehyung: Kanıtın yok?

sweetnight16: Az önce kabullendin?

taehyung: Elime geçtiğin anda seni mahvedeceğim. :)

sweetnight16: İsterim ama önce cevap ver.

taehyung: Akrabalarım. Onlarda kalmak istemediğimden kaçtım ben de.

sweetnight16: İnsan gibi sizde kalmak istemiyorum deseydin?

taehyung: Anlayacak tipte insanlar olsa söylerdim.

sweetnight16: Neden peki? Yani akrabaların var, neden yetimhanede kalıyorsun da akrabaların da kalmıyorsun?

taehyung: Orası seni ilgilendirmez. Aslına bakarsak seni hiçbir şey ilgilendirmez. YAZMA BANA.

sweetnight16: İstediğim kadar yazarım. Engel atsan da fake hesap açarım. Alıştım artık.

taehyung: Senden kurtulmanın bir yolu yok mu?

sweetnight16: Var. Kendine zarar vermeyi bırak, ben de senin peşini bırakayım.

taehyung: Kendime zarar vermediğimi söylemiştim.

sweetnight16: Taehyung okula çekip geldiğini biliyorum. Artık nasıl alıştıysan o zıkkımsız yapamıyorsun. Arka bahçede bile şırınga yardımıyla damardan enjekte ettiğini gördüm. Ya öğretmenlerden birisi görseydi? OKULDAN ATILIRDIN!

taehyung: Sus.
taehyung: Kimseye söylemeyeceksin.

sweetnight16: Söylemem merak etme. Sadece nedenini anlamak istiyorum.

taehyung: Nedeni basit.
taehyung: Yaşamak istemiyorum anonim.

Görüldü✔️✔️

i don't want to live, taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin