14

3.7K 347 57
                                    

sweetnight16: Özür dilerim.

sweetnight16: Çok özür dilerim.

sweetnight16: 1 hafta oldu. Okulda yoksun. İyi misin?

sweetnight16: Taehyung neden cevap vermiyorsun?

sweetnight16: O adamlar artık okula gelmiyor.

sweetnight16: Sanırım kurtulduk.

sweetnight16: Eğer cevap vermezsen yetimhaneyi basarım çocuk. Erkek yetimhanesi falan dinlemem.

sweetnight16: Tamam sana kendimi söyleyeceğim.

sweetnight16: Söylüyorum bak.

sweetnight16: Hani arka bahçede uyuşturucu kullanırken birisi başına taş atmıştı ya. O bendim. Aslında seni korkutmak istemiştim ama başına geldi. Bunun için de özür dilerim.

sweetnight16: Sonra, gizli numaradan arayıp sesini duymak için bekleyen kişi... O da bendim.

sweetnight16: Nöbetçiyken sınıfınıza girmiştim. Ders matematikti ve sen uyuyordun. Kapı çalınınca başını kaldırdın, beni gördün ve tekrar başını sıraya koyup uyumaya devam ettin.

sweetnight16: Yemek yemediğin için sırana tost bırakan da bendim. Tabii sen gururunu bir kenara bırakıp o tostu hiçbir zaman yemedin.

sweetnight16: Genel de seni uzaktan izlesemde bir kere, sadece bir kere çok yakına geldik.

sweetnight16: Okul çıkışıydı. Arkamı döndüğüm an seninle karşılaştım. Bana baktın. Ben durumu açıklamaya çalışınca da dinlemeden gittin.

sweetnight16: Hayır sana kızgın değilim. Herkes sana kızgın ve ön yargılı ama ben değilim.

sweetnight16: Şimdi tüm bu anlattıklarıma bakarak ben kimim desem aklına tek kişi gelmez.

sweetnight16: Çünkü beni hiç fark etmedin. Bir kere bile fark etmedin. Bana baktın ama görmedin. Hiçbir zaman.

sweetnight16: Bu benim canımı yakmıyor.

sweetnight16: Ve sen haksızsın Taehyung. Çünkü senden hoşlanmıyorum ben.

sweetnight16: Seni seviyorum.

i don't want to live, taennie Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin