sweetnight16: Sen artık okuyamayacaksın biliyorum ama yine de yazacağım Tae.
sweetnight16: Haberin bugün geldi.
sweetnight16: Okuldan ağlayarak nasıl kaçtığımı hatırlamıyorum. Sanki o zamanlar yok.
sweetnight16: Şimdi de senin o sallandığın salıncakta sallanıyorum.
sweetnight16: Sana bir söz vermiştim. Şarkıda geçen hayat gibi bir hayat yaşatacağım sana demiştim. Olmadı. Tutamadım o sözü.
sweetnight16: Özür dilerim.
sweetnight16: O adamlar tarafından tecavüze uğraman benim yüzümden. Ölüm sebebinin zorlanarak olması benim yüzümden. Küçük, cılız bedenin kaldıramamış Taehyung. Kanlar içerisinde bulmuşlar seni.
sweetnight16: Ben bununla nasıl yaşayacağım? Sana yaptıklarımla ve sensiz nasıl yaşayacağım?
sweetnight16: Acını hafife aldım. İnsan yaşamadan anlayamıyormuş.
sweetnight16: Yara bandı fiziksel acılara iyi gelir. Kanayan ruh ise daha acılı, daha ağır, daha uzun ve daha derin bir iz bırakır insanda. Ne yara bandı etki eder ne de bir ilaç. Başka bir ruh iyileştirir onu. Ona ihtiyaç duyar, o ruhla vaftiz edilir. Ben bunu anlayamadım Taehyung. Ruhunu değil, acı çeken bedenini gördüm. Onu iyileştirmeye çalıştım. Özür dilerim.
sweetnight16: Ve ben şu an bu salıncakta o şarkıyı dinleyip sallanıyorken nefes alamıyorum. Senin yanına gelmek istiyorum.
sweetnight16: Aşka inanmayan bana hayatın henüz 18 yaşında aşkı karşıma çıkaracağını hiç düşünmezdim.
sweetnight16: Özür dilerim.
Son ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i don't want to live, taennie
FanfictionTaehyung: Yaşamak istemiyorum anonim. Görüldü ✔️✔️