sweetnight16: Selammm. Nasılsın? Ben aşırı iyiyim. Belki enerjim sana da geçer.
taehyung: ?
sweetnight16: O soru işaretini al...
sweetnight16: YA NEDEN ENERJİMİ SÖMÜRÜYORSUN ÇOCUK?taehyung: Şahlanma lan bana.
sweetnight16: İstediğimi yaparım. Seni zerrrre ilgilendirmez.
taehyung: İstemediğine emin misin?
sweetnight16: Neyi?
taehyung: Jungkook'un annesinin numarasını. Gerçekten kadın bu işte en iyisi. En kısa zamanda iyileşirsin.
sweetnight16: -_-
sweetnight16: Benim değil senin gitmen lazım.taehyung: Ben gayet iyiyim.
taehyung: Hatta o kadar iyiyom ki küçük çocuklqr gibi lolipop yitorum.sweetnight16: Peki o lolipopun içinde ne var Taehyung?
Görüldü...
taehyung: Ne demek istediğini zerre anlamadım.
taehyung: Normwl lokipop işqe.sweetnight16: O yüzden mi gittikçe kendinden geçiyorsun?
taehyung: NW DİUORSUN KIZIM? ANNEM MİSİN BABAM MI?
taehyung: Ki bana onlar karışmuyor.sweetnight16: Karışmıyorlar çünkü yoklar Taehyung. Kabullen bunu. Bu acıyı sadece sen yaşamıyorsun. Büyü artık. Annen ve babanı kaybetmiş olabilirsin. Acına saygım sonsuz ancak annen ve baban şu anki hâlini görseler bizim oğlumuz bu mu derler? Kendine zarar vererek onları geri getiremezsin.
taehyung: Sen...
taehyung: Hiçbir şey bilmiyorsun.sweetnight16: Evet, belki acını anlayamıyorum ama bir amacım var. Ve bunda başarılı olacağım.
sweetnight16: Şimdi Kim Taehyung,
sweetnight16: Daha fazla kötü olmadan o lolipopu at.taehyung: İyiyim ben böyle.
sweetnight16: İyi misin?
sweetnight16: İYİ MİSİN?¿
sweetnight16: Sokak kaldırımını yatağın belirledin. Nasıl iyisin?taehyung: Beni mi izkiyorsın?
sweetnight16: Dersi ektiğini görmüştüm. Ayrıca konumuz bu değil. Onu hemen at yoksa hem müdüre söylerim hem de polisi şu saniye ararım. Ciddiyim.
taehyung: Seni hayatıma sokan Tanrı ile ciddi bir konuşma yapmam lazım.
taehyung: Al, attım. Oldu mu?sweetnight16: Oldu.
sweetnight16: O Tanrı'ya şükretmelisin. İyi ki hayatına girdim aptal.Görüldü✔️✔️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i don't want to live, taennie
FanfictionTaehyung: Yaşamak istemiyorum anonim. Görüldü ✔️✔️