-Çıkışlarını kaybetmiş insanlar-
2019, Ekim
Bugün bir değişiklik yaptım,
Bugün uyumadım, uyumadım çünkü eğer uyursam göreceklerim beni rahatsız edecekti.
Göreceklerim beni bir kere daha parçalayacak ve bu kadar gerçekçi olması onlara inanmamı sağlayacaktı.Bir şeylere inanma ihtiyacı duyduğum için kendimi saldığım gibi kapılacaktım.
Kendimi saldığım gibi, sonsuz bir kabusun içinde sürüklenecektim...
Bugün bahçede, aynı yerde bir not daha buldum. Bu seferki öncekine göre çok daha kısa ve netti:
"Yapma, canımı acıtıyorsun."
O kadar çok kızdım ki bu satırlara.
Nasıl olabilir? Nasıl o gülü tüm eliyle sardığında avucunun içine batan dikenler zehir etkisi yaratmazken benim onun için kopardığım iki parça gülle canı acıyabilirdi?
Hıncımı yine kendi günlerimden çalarak çıkarttım.
Bir sayfa koparttım ve içine bir kaç şey fısıldadım.
"Bu yaptığın sana doğru mu hissettiriyor? Güllerini budarken eline yapışan dikenler hiç mi canını acıtmıyor?
Gözlerini görebiliyorum çocuk, o gözlerindeki parlaklıkların tek nedeni kendine zarar gelmesinden mutlu olman olabilir."Çünkü biliyordum, bu boktan yere gözlerinde parlaklık olan kimse giremezdi.
Burası ruhu sönük olan ve çıkışını kaybetmiş olan kişiler içindi. Burada sana mutlu olduğunu düşündürürlerdi ama içten içe çürürdün.
Biliyor musun?
Bu sefer bir gülü koparmak yerine bir gül yaprağı kopardım ve katladığım satırların arasına koyarak toprağın üzerine bıraktım.
Ardından ise iki adet gül koparıp elime aldım ve odama getirdim. Şu anda ne kadar sinirimi bozsalarda komidinimin üstünde duruyorlar.
Onlara hâla alışamadım, her an alıp çöpe atacakmışım gibi bir duruşum var.
Fakat bugün onları deneyeceğim.
Bugün onların ne kadar hasar verebileceğini test edeceğim.Belki sana nasıl hissettirdiğini anlayabilirim.
Ama bunu yaparken vücudumdan asla özür dilemeyeceğim.
Dante
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fernweh / Taelisa²
FanfictionHâla elimde duran güle elimi uzatıp iki yaprağını tutup çektim. Sanki kendi bombamın pimini çekiyormuşçasına. Dal kız & Gül çocuk Lalisa & Taehyung *Fernweh: Daha hiç bulunmadığın bir yere karşı hasret çekmektir. *Ağır psikolojiden etkilenecek in...