⋞ Look nice to the mad

270 53 17
                                    

-Deliye iyi görünmek-

Kasım, 2019

Oturup biraz düşündüm de,
İlgimi çeken şey çiçeklerden çok saçların.

Başta yolmak istediğim saç tellerin şimdi bana dokunmaya kıyamadığım birer hazine gibi geliyor.

Ne değişti, neler oldu cidden bilmiyorum.

Sana ulaşmak istiyorum ama son günlerde yine odamdan dışarıya çıkamıyorum.

İçimde seni görmeden büyüyen büyük bir arzu var ama bu kesinlikle tahmin ettiğin şey değil.

Bu daha çok nefret etmene rağmen bir şeyi elde etme isteği gibi geliyor.

Bugün seanstan dönerken denk geldim sana, merdivenlerden yukarıya doğru çıkıyordun ve duruşun bana göre o kadar dayanıklı, o kadar kendinden emin duruyordu ki bir an düşündüm; seni buraya düşürecek kadar sarsan ama bir yandan da kimseye göstermek istemediğin için 'onu' saklamak uğruna oyunculuğu öğrenmiş olduğun o şeyi.

Sevgili gül saçlı; etten ayakların yere kendinden emin bir şekilde bassa bile, ben titreyen kemiklerini görebiliyorum.

Odama girince uzun bir süre sonra ilk defa aynanın karşısına geçtim, senin yüzünden.

Yanına yakışıyor muyum diye bir bakayım dedim.

Benim göğüs kafesimi belli edecek kadar olan zayıflığım ve senin çoğu şeye göğüs geren vücudun ile ne kadar çok uyumlu olduklarını gördüm, bu yüreğime bir sancı bıraktı.

Yine de bu görüntüye 10 saniyeden fazla bakamadım.

Uzun süre sonra yüzleşmek iyi gelmedi.

Çünkü bilirsin, eğer gerçekten doğruları duymak istiyorsan bir aynanın karşısına geç derler.

Eh, canımı acıtmadı desem yalan olur.

Sakın yanlış bir fikre kapılma, sırf senin için kendimi düzeltmeyeceğim.

Yani en azından düzeltemem
Çünkü çok yoruldum.

Derin bir uyku çekmek istiyorum ama o da zor.

Yoruldum işte, anlatabiliyor muyum?

Yardıma ihtiyacım olduğunun farkındayım
Ama yardım isteyemeyecek kadar da bitkinim o yüzden yaptığım tek şey bulunduğum yerde durup birinin beni farketmesini beklemek olacak.

Şimdi ise sevgili doktorumun dediğini uygulayıp güneş tepedeyken dışarı çıkacağım, D vitaminine ihtiyacım varmış.

Neden dediğini uyguladığımı bilmiyorum ama önceki doktorlarıma göre bir farklılığı vardı.

Bunu hastalarla temasın yasak olduğu bu yerde, sizinle dibinize girerek iletişim kurmasından anlayabilirdiniz.

Her neyse.

Karışık saçlarımı ilk defa açıp tarayacağım.

Hayır güzel görünmek için değil, Saçlarım siyah ve güneşi daha iyi çeker diye onları açacağım böylece D vitaminini-

Tanrım ne saçmalıyorum...
Ben güneş ışığını sevmem bile.

Vücudum bu kadar ölüyken vitaminin varlığından bahsetmem ne kadar da ironiydi.

Ben, içim kadar karmaşık ve gece kadar koyu saçlarım içinde bitkin bir şekilde gömülmeyi bekliyorum.

Ben, ben son günlerde ne yaptığımı bilmiyorum.

Ah sevgili karanlığım, günlerim taburcu olmamı beklemekle geçiyor.
Gençliğim delilere hoş görünmekle bitiyor.
Güngüne her gün daha çok eriyorum.
Güldüğümü rüyamda pek az görüyorum.

Birileri beni bulsun artık.
Yoksa ben kendimi kaybedeceğim.

Yoksa ben kendimi kaybedeceğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

6

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

6. Servisten
Ü... S...

Fernweh / Taelisa²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin