{Kirsten}
ik doe de deur van onze slaapkamer open. Nils loopt achter me aan. Ik laat me op bed vallen en gaap. Ineens voel in twee handen die mijn beginnen te kietellen. 'Nils h-h-hou op!' gil ik lachend. 'He wat zeg je?!' vraagt Nils. 'H-h-hou op!' ik hap naar adem. Dan stopt Nils en kijkt mij heel lang recht in mijn ogen aan. 'Wat?!' grinnik ik. Nils ploft naast me neer. 'Nou.. gewoon het is zo raar. Het voelt gewoon alsof we elkaar al zo lang kennen' zegt hij. ik ga recht op zitten. 'hm-m' zucht ik. ik trek mijn trui en broek uit en doe mijn pyjama aan. 'zullen we gaan slapen?' ik weet niet waarom ik ineens zo afstandelijk doe.. maar.. Het voelt zo raar. Hij kust me steeds, we hebben fun samen.. maar hij heeft me nog niet gevraagd ofzo. is dit gewoon tijdelijk? 'kirsten?' ik schrik op uit mijn gedachten. 'ja?' mompel ik. 'kom je?' nils ligt al in bed. Hij heeft zijn shirt en broek uit waardoor je goed zijn sixpack ziet. 'wat is er?' vraagt hij lief. 'nee niks hoor' zeg ik. 'Wel ik zie het aan je!' zegt hij zogenaamd streng. Ik doe alsof ik slaap. 'kirsten..' zegt hij voorzichtig. 'voor we gaan slapen.. wil ik nog wat vragen'. Ik doe mijn ogen open en kijk hem aan. Hij gaat recht op zitten en trek mij ook omhoog. 'Wil je mijn meisje zijn?' zijn wangen worden rood en hij wordt verlegen. 'Ja, ja tuurlijk!' roep ik blij. Dan voel ik zijn lippen op de mijne.
JE LEEST
Love is Like a puzzle
FanfictionKirsten en Barbara zijn beste vriendinnen. Samen gaan ze op vakantie. Ze komen daar 2 leuke jongens tegen. Word hierdoor hun vakantie beter?