deel 43

114 3 0
                                    

{kirsten}

huilend pak ik de hand van Nils vast. nu moeten we afscheid nemen, en wie zegt dat ik hem de komende tijd nog wel zie? wie zegt dat ik hem ooit nog wel zie? misschien was het wel tijdelijk, en neemt hij straks een ander. want we zijn genoeg die hij kan krijgen, denk ik. ik snuit mijn neus en zie dat Barbara ook huilend in de armen van Daan valt. we lopen de bus uit. 'Ik hou van je Nils' zeg ik door mijn tranen heen. Nils knikt en zegt Nils. ik zie dat hij zijn tranen weg slikt. 'We zien elkaar snel weer.' ik kus hem op zijn neus. Nils haald nog snel een hand door mijn haar. Dan loop ik naar Daan en ik geef hem een knuffel. 'Doei Daan, tot snel' ik zie dat Barbara hetzelfde bij nils doet. dan draaien Barbara en ik ons om en lopen we de hoek om naar onze moeders. 'He meid, heb je gehuild?' vraagt mijn moeder verbaasd. mijn ogen zijn waarschijnlijk helemaal dik en rood van het huilen. ik schud mijn hoofd. 'verkouden' zucht ik terwijl ik in de auto stap. Barbara en ik hebben afgesproken nog niks te zeggen over Nils en Daan. mijn moeder gaat toch weer vet spastisch reageren. Snel kijk ik op twitter. ik zoek nils op. 49,7K followers zie ik op zijn acc. ik kijk snel naar zijn volgers. MainiacForEver, EKäller, kvdofficial. waar slaat dit op? ik zucht en druk mijn mobiel uit. Dan sluit ik mijn ogen en ik hoop wakker te worden als we thuis zijn.

__________________
Dit was helaas het einde!
Maaaaaaaar....! Er komt een deel 2! Met deze keer ook gf Rein en gf Owen. Die zijn wel minder vaak in het verhaal, maar ze zijn er wel

Deel 2 heet
"You can be my hero"

Love is Like a puzzleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu