Deel 22

92 4 0
                                    

{Kirsten}

Ik stop als ik beneden aan de piste ben. ik hoor kinderen schreeuwen en mensen tegen elkaar praten. ik sta naast de ski lift. Dan komt Nils naar me toe. Hij doe zijn sneeuwbril af en kijkt in mijn spiegelglazen of zijn haar nog goed zit. 'ja het zit nog goed' grinnik ik. ik ga met mijn hand door zijn haar waardoor het nu recht omhoog staat. 'Kirsten!' roept Nils. Ik lach en kus hem. 'Het zit altijd mooi, vanochten toen je wakker werd was het zo schattig' zeg ik en ik glimlach. 'Ik ben niet schattig!' roept Nils. 'Vindt Kirsten wel.' zegt Daan die net is aan komen skieen met Barbara. Ik pak Nils zijn hand en kus hem. 'Ja, ja zo is het wel weer genoeg' zegt Daan na een tijd als nils en ik nog niet hebben terug getrokken. Barbara lacht. 'kom we gaan wat drinken, ik trakteer' Barbara skiet voor uit en wij gaan achter haar aan.

Als we eindelijk op het terras zitten, bestel ik een warme chocomelk. Daan een Fanta, Nils Cola en Barbara limonade. Als de ober weg loopt dik ik Daan op zijn knie. Daan knikt en zucht. 'Ehm barbara' stamelt Daan. Ik tik Nils aan als teken dat hij moet kijken. Barbara kijkt Daan aan. Daan zucht weer verlegen. 'Wil je mijn meisje zijn?' Snel kijkt hij naar de sneeuw om zijn rode wangen te verbergen. 'Jaaaaa!' roept Barbara blij. Dan kust ze Daan.

Love is Like a puzzleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu