Ώσπου να'ρθει η ώρα

2.2K 210 36
                                    

Soo.. Ποτέ δεν μου άρεσε να διαβάζω τα σημειώματα στην αρχή κάθε fanfic- ο όρος imagine δεν μου αρέσει- από τον/την συγγραφέα... Τα θεωρούσα και τα θεωρώ βαρετά.. Σας καλωσορίζω, και ελπίζω να έχουμε ένα υπέροχο ταξίδι μαζί...

Annette's POV

Ουφ μια ακόμα κουραστική μέρα σε αυτό το αηδιαστικό σχολείο... Έχω σιχαθεί πλέον όλα τα άτομα εκεί.. Κανείς δεν δίνει σημασία σε ένα κορίτσι σαν και εμένα... Ναι καλά καταλάβατε είμαι το είδος του κοριτσιού που περνα απαρατήρητο στους διαδρόμους του σχολείου και άμα λείψει μια ημέρα από το σχολείο δεν θα το καταλάβει κανείς.Πλέον έχω συνηθίσει...

Γυρνάω σπιτι και αφήνω την τσάντα να πέσει από τους ώμους μου κάνοντας ένα γδούπο καθώς χτυπάει στο ξύλινο πάτωμα.. Από την επόμενη εβδομάδα δυστυχώς για εμένα και ευτυχώς για την μαμά μου δεν θα ξαναγίνει.. Φεύγω..

Πάω να σπουδάσω ιατρική στην Ιρλανδία .. Επιτέλους.. Τέλος το μαρτύριο που λέγεται σχολείο, τέλος οι φωνές της μάνας μου όταν δεν καθαρίζω το δωμάτιο ή δεν πάω το πιάτο στο νεροχύτη...

Είμαι πλέον ένα δεκαοκτάχρονο κορίτσι από την Ελλάδα με το όνομα Anna

Κάπου αλλού την ίδια στιγμή...
Niall's POV
...the spaces between us...
Καληνύχτα Βερολίνο ήταν μια εξαιρετική βραδιά! Αντίο

''Οο φίλε... Το πιστεύεις;; Έχουμε έναν ολόκληρο μήνα διακοπές! Χωρίς συναυλίες, χωρίς φωτογραφήσεις, χωρίς ηχογραφήσεις, έναν ολόκληρο μήνα να κάνουμε ότι θέλουμε" είπε ο Harry στον Zayn...

"Ναι πραγματικά... Έχουμε καιρό να το κάνουμε αυτό... Χεει Ιρλανδέ... Εσύ τι θα κανεις;" απαντά το μελαχρινό αγόρι με τα πολλά τατουάζ που κάλυπταν το σώμα του ρίχνοντας ένα μαξιλάρι στον πρωταγωνιστή της ιστορίας μας τον Niall...

"οικογενειακά... Στο Mullingar" είπε έχοντας μια απογοητευτική έκφραση στο πρόσωπο του!!

"Έλα ρε.. Ξεκόλλα με την ηλίθια.. Μην σε παίρνει από κάτω... Υπάρχουν εκατομμύρια κορίτσια εκεί έξω πολύ καλύτερα από την Barbara που σε αγαπάνε αληθινά.. " είπε ο Liam περνώντας το χέρι του γύρω από τον σβέρκο του Niall

"Ξέρεις τι;; Έχεις δίκιο... Λοιπόν πήρα μια αποφαση... Θα γυρίσω από το Mullingar έχοντας δίπλα μου την γυναίκα της ζωής μου" είπε αποφασιστικά ο Niall αφού σηκώθηκε από τον καναπέ...

Λοιπόν τι λέτε ότι θα γίνει;; Πιστεύετε ότι οι 2 ήρωες μας θα συναντηθούν με κάποιο μαγικό τρόπο;; WHO KNOWS??

Letters to Annette (Niall fanfiction)Where stories live. Discover now