Annette's POV
Το ξυπνητήρι χτυπάει διακόπτοντας με από ένα όνειρο... Δεν θυμάμαι τι ήταν αλλά θυμάμαι ότι έκλαιγα! Κουνάω το κεφάλι ώστε να φύγουν όλες οι δυσάρεστες σκέψεις που μόλις σε λίγα δευτερόλεπτα πέρασαν από το μυαλό μου. Σηκώνομαι ,ανοίγω τα παντζούρια και στηρίζομαι στο περβάζι του παραθύρου εκείνου που είχα πρωτοδεί τον Niall... Χαμογελάω.
Ντύνομαι καλά γιατί κάνει πολύ κρύο και το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα τώρα είναι ένα κρύωμα. Πηγαίνω στην κουζίνα και βάζω στην κούπα μου λίγο γάλα. Ο καφές ποτέ δεν μου άρεσε και αν έπινα γινόμουν νευρική. Καθώς πίνω μια γουλιά, μου έρχεται μήνυμα από τον Niall.
Καλημέρα είμαι κάτω και σε περιμένω
Αφήνω την κούπα μου και προχωράω προς την πόρτα. Δεν θέλω να τον κάνω να περιμένει. Ανοίγω την πόρτα και βλέπω ένα χαρτί. Με μεγάλα καλλιγραφικά γράμματα γράφει
Καλή αρχή
Μα καλά πότε πρόλαβε ; Δεν θα ασχοληθώ μαζί του τώρα έχω πιο σημαντικά πράγματα να κάνω. Βγαίνω έξω και τον βλέπω. Όσο περισσότερο τον βλέπω τόσο πιο πολύ τον ερωτεύομαι. Νιώθω τα μάγουλά μου να κοκκινίζουν -πράγμα που είχαν καιρό να κάνουν - καθώς τον νιώθω να με κοιτάει από την κορυφή ως τα νύχια. Στρωνω λίγο τα ρούχα μου και ανοίγω την πόρτα του αυτοκινήτου. Του χαμογελάω και τον καλημερίζω.
"Καλημέρα και σε εσένα πριγκίπισσα" τα επίπεδα αδρεναλίνης μου βαράνε κόκκινο.
" Έτοιμη;"
"Πιο έτοιμη δεν γίνεται. Τα περισσότερα βιβλία τα έχω πάρει αλλά λείπουν κάνα δύο ακόμα "και ένα αίσθημα περηφάνιας με κατακλύζει.Γυρνάει και χαμογελάει πιστεύω νιώθοντας και αυτός περήφανος για εμένα .
"Μόλις τελειώσεις στείλε μήνυμα "
Γυρνάω και τον κοιτάω
"Από πότε έγινες ο προσωπικός μου σοφέρ και δεν το ήξερα; "
"Χμμ από σήμερα! Αλλά μην νομίζεις δεν είναι τζάμπα."
"Μάλιστα και τι πρέπει να κάνω κύριε Horan ?"
"Να σκεφτώ. Ένα μικρό τόσο δα φιλάκι; "
Το στόμα μου ανοίγει διάπλατα από αυτό που μόλις μου είπε
"Παρακαλώ; Ένα πολύ μικρό; Σε παρακαλώ..." Του σκαω ενα μικρό χαμόγελο και του δίνω ένα φιλί στο μάγουλο και φεύγω .
"Καλημέρα πριγκίπισσα " τον ακούω να ξαναλέει καθώς απομακρυνομαι.
Τότε θυμήθηκα τα λόγια της γιαγιάς μου
"Όταν θα δεις παιδάκι μου στον ύπνο σου να κλαις σημαίνει ευτυχία"
Και ναι μετά από αυτό νιώθω πιο ευτυχισμένη από ποτέ!Α/Ν
Χελοοου! Ελπίζω να είστε καλά και ευτυχείς -όπως και η Annette. ΕΠΊΣΗΣ
Καλή Εβδομάδα και χρόνια πολλά αν γιορτάζει κανείς. Να σας χαιρόμαστε!
Όσο για αυτό που είδα στα σχόλια στο προηγούμενο κεφάλαιο και ήθελα να το σχολιάσω τόσο ΜΑ ΤΌΣΟ πολύ ήταν τα σχόλια για τον George. ..Η αλήθεια είναι ότι ούτε και εγώ τον πάω αλλά δεν έχει κάνει και κάτι τρομερό (ΑΚΟΜΑ). Τέλος πάντων. Μέσα στην εβδομάδα θα τα ξαναπούμε!
Till the next time
All the love xxx ,V
VOCÊ ESTÁ LENDO
Letters to Annette (Niall fanfiction)
FanficΗ Annette... Μια δεκαοκτάχρονη ιδιόρρυθμη ελληνίδα ο Niall... Ένας νέος τραγουδιστής που η ζωή τον έχει απογοητεύσει ένα ταξίδι στην Ιρλανδία δύο βαλίτσες δύο σπίτια μερικά γράμματα χιλιάδες συναισθήματα #16 in fanfiction - 11/3/2016 #21 in fanfic...