Καινούριες γνωριμίες (+τρειλερ)

656 168 55
                                    

Niall's POV
"Τώρα θα σου κάνω μια πολύ κρίσιμη ερώτηση" της λέω ενώ πίνω την τελευταία γουλιά από το δεύτερο φλιτζάνι ζέστης σοκολάτας.
"Παγωτό βανίλια ή σοκολάτα;"
Γελαει και μου απαντάει "Και τα 2 φυσικά "
"Να και μια απάντηση που δεν περίμενα "
"Σειρά μου τώρα. Χμμ περίμενε να σκεφτώ! Ααα λοιπόν το βρήκα. Έχεις ερωτευτεί ποτέ σου φαν;"
"Είναι μια μεγάλη ιστορία" της λέω. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα ρωτήσει λεπτομέρειες...
"Κύριε Horan είμαστε αποκλεισμένοι σε ένα μικρό σπίτι στις 3 το πρωί. Πιστεύω έχουμε άπλετο χρόνο "
Παίρνω μια βαθιά ανάσα...  "Ναι... Έχω "
"Εμμ... Συγγνώμη. Δεν ήθελα να φανώ αδιάκριτη. Με συγχωρείς..."
"Όχι δεν πειράζει. Κοίτα όπως μου είπες είσαι φαν μας. Αν θυμάσαι πριν 3 μήνες έβγαινα με μια κοπέλα! Ήταν και αυτή φαν...  Ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα...  Τέλος πάντων... Σειρά μου! Εσύ Annette? Έχεις κάποιο... Ξέρεις! Αγόρι;"
"χα εδώ γελάμε! Και να σου πω;  Γιατί με λες Annette? Φώναζε με Anna...  Ξέρεις είμαι από την Ελλάδα" μου λέει ενώ γυρνάει και με κοιτάει.
"Εγώ Annette σε γνώρισα και έτσι θα σε λέω! " νιωθω ότι την γνωρίζω χρόνια... Όμως είναι μόνο μερικές ώρες!
"Όπως θες...  Αλλά να ξέρεις πως δεν μου αρέσει " μου λέει βάζοντας τα χέρια της στην μέση της.
"Και ήρθες από την Ελλάδα στην Ιρλανδία; "
"Ναι θα σπουδάσω ιατρική εδώ..  Ελπίζω δηλαδή! Αλλά μέχρι τότε θα ασχοληθώ με την ζωγραφική σε μια εταιρεία... "
"Γιατί; Είμαι σίγουρος ότι θα γίνεις μια σπουδαία γιατρός και μια πασίγνωστη ζωγράφος"της λέω και αυθόρμητα περνάω το χέρι μου γύρω της αγκαλιάζοντας την. Μόλις κατάλαβα τι έκανα παίρνω το χέρι μου ζητώντας της συγγνώμη.

Annette's POV
"...θα γίνεις σπουδαία γιατρός και μια πασίγνωστη ζωγράφος" μου λέει και με παίρνει αγκαλιά. Αυτό είναι άβολο! Απομακρυνόμαστε, μου ζητάει συγγνώμη και γυρίζω προς την τηλεόραση.
"Niall θα κάτσεις ένα μήνα εε;"
"Ναι αλλά θα έρχομαι συχνά όταν μπορώ! " λέει και χαμογελάει. "Annette ζαλίζομαι λιγάκι!" γελάω...
"Φυσικά... Με τρεις σοκολάτες που έχεις πιεί και πάλι καλά να λες! Ξάπλωσε εδώ γιατί μέσα κάνει κρύο."
"Σε ευχαριστώ που με φροντίζετε γιατρέ" με κοιτάει και χαμογελάει καθώς του ρίχνω μια κουβέρτα!
Ξαπλώνω στον δίπλα καναπέ και τον κοιτάω.
"Καληνύχτα Annette"
"Καληνύχτα Niall"

Την επόμενη μέρα ξυπνάω. Είναι ακόμα εκεί.  Στον καναπέ μου με ένα μαξιλάρι στην αγκαλιά του. Σηκώνομαι και βλέπω ότι εάν και χιονίζει δεν είναι καθόλου δυνατό και ότι το εκχιονιστικο μηχάνημα έχει περάσει καθαρίζοντας το χιόνι. Αποφασίζω να πάω στο σουπερμάρκετ για να του πάρω κάτι μιας και το σπίτι είναι άδειο.  Γυρνώντας τους διαδρόμους ακούω κάποιες φωνές. Είμαι έτοιμη να πάρω κάποια μπισκότα οταν βλέπω ένα καρότσι να έρχεται προς τα πάνω μου ρίχνοντας με κάτω! Αν είναι δυνατόν! Βλέπω ένα παιδάκι γύρω στα 10 στο καρότσι και έναν μελαχρινό νεαρό στην ηλικία μου να τρέχει προσπαθώντας να με σηκώσει. "Χίλια συγγνώμη! Μου έφυγε ο έλεγχος του καροτσιού" μου λέει ο νεαρός. Έχει γαλανά μάτια! Καλά επίτηδες το κάνουν όλοι σε αυτή την χώρα; "χτυπήσατε; Να πάμε στο νοσοκομείο!" δεν του απαντάω απλά του ρίχνω μια ματιά.  Παίρνω τα μπισκότα και φεύγω προς το ταμείο. Καθώς έφευγα ένα κόκκινο αυτοκίνητο με πλησιάζει.
"Αφήστε με να σας πάω κάπου " είναι ο μελαχρινός νεαρός.
"Συγγνώμη αλλά δεν μπαίνω σε αμάξια ξένων!"
"Ωραία " λέει και βγαίνει έξω από το αμάξι! "Είμαι ο George και συγγνώμη για πριν. Θέλω να επανορθώσω! Άσε με να σε πάω στο σπίτι σου. Κάνει κρύο και χιονίζει."
"Όχι ευχαριστώ προτιμώ να πάω μόνη μου "
"Όπως θες...  Αλλά κάπου θα σε ξαναδώ!  Εγώ πάντως για καφέ μια μέρα θα σε βγάλω " μου λέει καθώς μου γελάει πονηρά.  Προχωράω προς το σπίτι χωρίς να βλέπω δεξιά και αριστερά.  Ο τύπος έχει πολύ θράσος...
----------------------------------------
Γεια σας γειά σας!! Πάει καιρός το ξέρω!  Αλλά εκτός του ότι ήθελα τον στόχο ήθελα να φτιάξω και το τρέιλερ!  Μετά από πολύ κούραση πιστεύω ότι βγήκε ωραιο το αποτέλεσμα! Επομένως στόχος :650 ψήφους και 350 σχόλια. Μην ξεχνάτε ότι αφιερώνω κάθε παρτ!  Οπότε όποιος θελει #nialette στα σχόλια! Ily <33

Letters to Annette (Niall fanfiction)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant