Niall's POV
"Greg σου λέω. Είναι ξεχωριστή..."
"Χμ είναι ξανθιά;"
"Όχι"
"Μήπως έχει γαλάζια μάτια;"
"Όχι καστανά... Και είναι υπέροχα" λέω καθώς ξαπλώνω στον καναπέ και προσπαθώ να θυμηθώ τα μάτια της
"Ναι Niall καθόλου συνηθισμένη"
"Γιατί κάθομαι και σου μιλάω; Αφού δεν καταλαβαίνεις;"
"Περίεργο πάντως"μου λέει καθώς κάθεται δίπλα μου στον καναπέ.
"Τι είναι περίεργο;"
"Να .. Περίμενα να έρθεις και να κλαις σαν μωρό για την Barbara" ακούγοντας το όνομα της κάτι έσπασε μέσα μου... Η Barbara ... Το άτομο που αγάπησα όσο τίποτα άλλο στην ζωή μου και με πλήγωσε όσο δεν με πλήγωσε ποτέ κανείς. "Εε δεν στο είπα για να την θυμηθείς! Περίμενε χτυπάει το τηλέφωνό μου." μου λέει και με κοιτάει περίεργα..
"Τι;"
"Πως το κάνεις αυτό;Αφού είσαι εδώ πως με παίρνεις τηλέφωνο;" Ψάχνω στις τσέπες μου... Το τηλέφωνο μου; Το τηλε... Αρπάζω το κινητό του αδερφού μου από τα χέρια του και το ρίχνω κάτω ,το σηκώνω και απαντάω
"Ναι;"
"Εμ γειά σας... Είμαι η An..."
"Annette ! Γεια! ο Niall είμαι "
"Ξέρεις Niall ξέχασες το κινητό σου στο σπίτι μου"
"Ναι το ξέρω ... Είμαι χαζός"
"Εει δεν είσαι χαζός ... Είσαι πολύ γλυκός"
"Ευχαριστώ.." Με θεωρεί γλυκό; Με θεωρεί γλυκό! "Πότε μπορώ να έρθω να το πάρω;"
"Θα σου έλεγα να περάσεις τώρα αλλά χιονίζει πολύ και από ότι φαίνεται θα δυναμώσει "
"Μην ανησυχείς δεν δυναμώνει " ελπίζω δηλαδή...
"Ωραία τότε έλα.. Να προσέχεις Niall"
"Θα προσέχω. Τα λέμε "
"Θα πας με τέτοιο χιόνι;"μου λέει ο αδερφός μου καθώς ετοιμάζομαι...
"Εσύ τι λες; Δεν μπορώ χωρίς το κινητό μου ;"
"Χωρίς το κινητό σου δεν μπορείς ή χωρίς να την δεις;" μου λέει και κλείνει την πόρτα του δωματίου μου για να προστατευθεί από το μαξιλάρι που του πετάω.
Annette's POV
Το χιόνι εδώ είναι πολύ πυκνό πως θα έρθει; Χιονίζει τόσο πολύ που πιστεύω πως έχω ήδη αποκλειστεί...
Το κουδούνι!! Αυτός είναι!! Ηρέμησε Anna ηρέμησε ...
Ανοίγω την πόρτα και βλέπω τον Niall με ένα χοντρό μπουφάν και κασκόλ."Πέρνα μέσα " του λέω και κλείνω την πόρτα..
"Που είναι το αυτοκίνητο σου;"
"Δεν μπορούσε να περάσει εξαιτίας του χιονιού οπότε περπάτησα λίγο .... Βλέπεις μένουμε και μακριά ..."
"Ναι όντως ... Θες μια ζεστή σοκολάτα ή θα φύγεις κατευθείαν;" τον ρωτάω καθώς του δίνω το κινητό
"Αν δεν σου είναι κόπος"
"Όχι καθόλου κόπος. Αν θες άνοιξε την τηλεόραση όσο περιμένεις "
Γυρνώντας από την κουζίνα τον βλέπω να κοιτάει μια ταινία Χάρι Πότερ.
"Σου αρέσει ο Χάρι Πότερ;" με ρωτάει πίνοντας μια γουλιά από την σοκολάτα του ...
"Ναι! Υπερβολικά πολύ! Niall συγγνώμη αλλά νομίζω ότι αποκλειστήκαμε !" σηκώνομαι και ανοίγω την πόρτα του σπιτιού... Το χιόνι ξεπερνούσε το 1 μέτρο !
"Από ότι φαίνεται θα δούμε τον Μαραθώνιο του Χάρι Πότερ μαζί ... Δεν έχεις πρόβλημα;" Δεν γίνεται να μου ζητάει ο Niall James Horan να μείνει στο σπίτι μου! Καλά δεν θα κοιμηθούμε μαζί κιόλας... Ταινίες θα δούμε ...
"Ναι δεν έχω πρόβλημα"
Και έτσι άρχισαν όλα
------------------------
Γεια σε όλους!! Λοιπόν ξέρω οτι έπρεπε να βάλω αλλά είναι και οι εξετάσεις στην μέση ... Λοιπόν θα μπει άλλο ένα μόνο ακόμα μέσα στις εξετάσεις και μετά θα καθορίσω ένα πρόγραμμα ... Επόμενος στόχος :450 ψήφοι και 300 σχόλια.. (όχι το παρτ γενικότερα η ιστορία ) Σας ευχαριστώ και θα ήθελα απο εδώ και πέρα να μου λέτε τις δικές σας ιδέες είτε στα σχόλια είτε στα μηνύματα ... Ακόμα σκέφτομαι να αφιερώνω σε εσάς τα παρτ ... Για να το αφιερώσω κάντε ενα σχόλιο με το hashtag #nialette
Σας αγαπάω και μέχρι να τα ξαναπούμε να προσέχετε !
ESTÁS LEYENDO
Letters to Annette (Niall fanfiction)
FanficΗ Annette... Μια δεκαοκτάχρονη ιδιόρρυθμη ελληνίδα ο Niall... Ένας νέος τραγουδιστής που η ζωή τον έχει απογοητεύσει ένα ταξίδι στην Ιρλανδία δύο βαλίτσες δύο σπίτια μερικά γράμματα χιλιάδες συναισθήματα #16 in fanfiction - 11/3/2016 #21 in fanfic...