Annette's POV
Καθισμένη στο γραφείο μου κοιτάω έξω από το παράθυρο. Η θέα μαγευτική. Σηκώνομαι για να έχω μια καλύτερη εικόνα. Οι σταγόνες της βροχής πέφτουν σαν δάκρυα πάνω στο τζάμι μου. Τι όμορφο αλλά και λυπηρό ταυτόχρονα.
Το τηλέφωνο μου χτυπάει. Νιώθω την ανάγκη να είναι αυτός. Όμως δεν στέκομαι τυχερή.
"Καλημέρα Melody. Τι κάνεις;"λέω καθώς ξεφυσαω απογοητευμενα.
"Περίμενες κάποιον άλλο ε;" μου λέει και την νιώθω να γελάει από την άλλη μεριά του τηλεφώνου.
"Τι έγινε Melody; "της λέω θέλοντας να τελειώνω όσο πιο γρήγορα γίνεται.
"Τίποτα έτσι σε πήρα. Πειράζει; " Της να της απαντήσω τώρα; Απλά δεν έχω συνηθίσει αυτό το :παίρνω κάποιον να δω τι κάνει ενώ στην πραγματικότητα ούτε που με ενδιαφέρει.
"Όχι όχι πες μου όμως λίγο γρήγορα επειδή βιάζομαι λιγο." της λέω καθώς κάθομαι στην καρέκλα και ανοίγω τον υπολογιστή. Κάθεται και μου λέει τα παράπονα της από ένα μαγαζί καλλυντικών και άλλες πληροφορίες που δεν συγκρατω. Έχω άλλα πιο σημαντικά πράγματα να κάνω. Και να ήταν για κάποιο σημαντικό θέμα να πω θα παρακολουθησω όμως για καλλυντικά; Ούτε λόγος
.Μπαίνω στον λογαριασμό μου στο τουιτερ.Ψάχνω στις τάσεις και της μουρμουρίζω κάνοντας πως την ακούω.
Αφήνω το τηλέφωνο κάτω.
Δεν είναι δυνατόν.
Φωτογραφίες του Niall με μια μελαχρινή κοπέλα που πιάνονται χέρι χέρι έχουν γεμίσει την αρχική μου. Τα χέρια μου ασυνείδητα καλύπτουν το στόμα μου. Ακούω την Melody να με φωνάζει από το τηλέφωνο όμως της το κλείνω .Εκεί που νόμιζα ότι το εύρος συναισθημάτων μου είναι όσο ένα κουταλάκι του γλυκού ανακαλύπτω οτι με διακατέχουν καινούργια συναισθήματα. Έκπληξη, θυμός ,ζήλια, αλλά πάνω από όλα απογοήτευση.
Μα καλά πως μπόρεσε;
Βασικά εγώ πως μπόρεσα να πιστέψω έστω και για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου ότι θα γυρνούσε ποτέ να με κοιτάξει. Νιώθω τα μάτια μου να βουρκώνουν. Θα έβαζα τα κλάματα αλλά είμαι πιο δυνατή από αυτό. Μα ποιόν κοροϊδεύω .Θα έκλαιγα αλλά την ίδια στιγμή μπαίνει μέσα ο George.
"Καλημέρα"μου λεει και βάζω το πιο ψεύτικο χαμόγελο μου και του ανταποδίδω την καλημέρα.
"Είσαι καλά; Μου φαίνεσαι κάπως" λέει καθώς κάθεται στην απέναντι καρέκλα από εμένα
"Όχι όχι είμαι μια χαρά. Εάν ήρθες για το έργο μέσα στο Σαββατοκύριακο θα το έχω τελειώσει. Οπότε μην ανησυχείς" του απαντάω και χτυπάω τα χαρτιά πάνω στο γραφείο αμήχανα για να τα ισιωσω.
"Δεν ανησυχώ καθόλου. Σε εμπιστεύομαι απόλυτα.Βασικά δεν ήρθα εδώ για αυτό. Θα ήθελα να σου ζητήσω συγγνώμη για τις προάλλες. Απλά ήθελα να δω αν ήσουν καλά . Με το που γύρισα από το ταξίδι και μου το είπανε ήρθα αμέσως χωρίς να σκεφτώ ότι μπορεί να ενοχλουσα "μου λέει χαμογελαστά .Υπο άλλες συνθήκες, αν δεν ένιωθα έτσι όπως νιώθω για τον Niall ,σίγουρα θα τον ερωτευομουν. Έτσι όπως μιλάει, όπως συμπεριφέρεται, όπως νοιάζεται για εμένα και τέλος έτσι όπως μου γράφει αυτά τα γράμματα που τόσο αγαπάω.Αλλά ο Niall ποτέ δεν θα έκανε κάτι τέτοιο για εμένα. Άρα γιατί να μένω σε αυτόν. Από ότι φαίνεται προχωράει την ζωή του χωρίς καν να με υπολογίζει.
"Annette ;"μου επαναλαμβάνει για πολλοστή φορά κουνώντας το χέρι του και διακοπτωντας με από τις σκέψεις μου .Του χαμογελάω.
"Λοιπόν τι λες ;"
"Συγγνώμη δεν σε άκουγα κάπου χάθηκα" του λέω και γελάμε
"Ναι το κατάλαβα. Έλεγα λοιπόν εάν κάνεις κάτι αφού τελειώσεις από την δουλειά. Έλεγα να βγαίναμε έξω. Δεν σου έχω ζητήσει ακόμα συγγνώμη για εκείνη την ημέρα. Ξέρεις με το καρότσι" μου απαντάει κλείνοντας μου το μάτι.
"Ναι δεν ξεχνιέται εύκολα αυτή η ημέρα." Ήταν μια από τις πιο ωραίες ημέρες της ζωής μου. Ηταν η ημέρα που είχα περάσει με τον Niall ,αλλά αυτά πλέον έχουν περάσει. Το έχω πάρει απόφαση.
Βάζω το καλύτερο χαμόγελο που θα μπορούσα και δέχομαι. Είναι ένα βήμα για να κάνω μια καινούργια αρχή.Μια αρχή που δεν θα περιλαμβάνει τον Niall
A/N
Χελοοου φρομ δι αδερ σαιντ. Εεε; τι λέτε για αυτό το κεφάλαιο; Τραγική ειρωνεία, έτσι δεν είναι;
Ειδικά στο σημείο με τα γράμματα.
Τέλος πάντων . Δεν έβαλα εχθές αλλά έβαλα σήμερα.Και θα βάλω πάλι ή σήμερα ή αύριο. Βασικά ότι θέλετε εσείς .Άμα θέλετε και σήμερα και αύριο θα βάλω τα δυνατά μου.
Update στους ηθοποιούς
-Niall Horan ως Niall Horan
-Colton Haynes ως George Malcolm
-Jessica De Gouw ως Barbara Wilson
-Alexandra Breckenridge ως Melody Martinez
-Katie McGrath ως Dr.Young
-Daniel Sharman ως ΧΧΧ Νο1
-Andy Mientus ως ΧΧΧ Νο2οκαυ αλλά ας δούμε τι γίνεται λίγο στους 2 τελευταίους .Έβαλα χχχ1 και 2 αντίστοιχα γιατί άμα πω τι ρόλο θα παίξουν στην ιστορία θα είναι σαν να σας κάνω spoil οπότε ...
Πείτε μου λοιπόν εσείς
Πώς σας φαίνονται οι ηθοποιοί; Περιμένω και τις δικές σας ιδέες <3
Until the next time
I Love you till the moon and back xxx, V
ESTÁS LEYENDO
Letters to Annette (Niall fanfiction)
FanficΗ Annette... Μια δεκαοκτάχρονη ιδιόρρυθμη ελληνίδα ο Niall... Ένας νέος τραγουδιστής που η ζωή τον έχει απογοητεύσει ένα ταξίδι στην Ιρλανδία δύο βαλίτσες δύο σπίτια μερικά γράμματα χιλιάδες συναισθήματα #16 in fanfiction - 11/3/2016 #21 in fanfic...