.
.
.Target 30 komen for next chapter
Jangan lupa vote
Dipenuhi dengan sawit moment
.
.
.Byul Pov
Keesokan harinya kami terus bergegas ke Pulau Jeju. Yoongi tergesa-gesa nak melancong ke Jeju. Maklumlah lama tak pergi sana.
Eomma.... Appa... Byul tak sabar nak pergi ke tempat kesukaan kita harap kami bergembira di sana. Amin.
“Sayang kita dah sampai. ” Tegur Yoongi yang duduk bersebelahan dengan aku.
Kapal terbang yang kami naiki selamat mendarat di Pulau Jeju. Badan terasa agak lenguh duduk lama-lama di sini. Aku ingin beredar dengan segera.
Kami melangkah keluar dari kapal terbang peribadi keluarga Min. Keluarga Min terlampau kaya nak mampu. Nasib aku kahwin ngan kau Yoongi. Hihihi...
"Sampai kat hotel nanti kita terus pergi jalan-jalan.” Ajak Yoongi sambil mengelap peluh mengalir di dahi.
Baru keluar dari kapal terbang terus berpeluh? Panas sangat ke cuaca hari ni? Kenapa aku tak berpeluh?
“Abang tak nak rehat dulu? Esok jelah kita pergi jalan-jalan. Kesian tengok abang macam mayat hidup.”
Menolak ajakan dia, aku kesian melihat keadaan Yoongi tak bermaya hari ini.
“Esok orang lain yang bersama sayang nanti...” Guman Yoongi kecil tetapi aku dapat menangkap apa yang dia katakan.
“Apa yang abang merepek ni. Kita yang honeymoon buat apa aku nak jalan-jalan dengan orang lain?” Yoongi ni terputus wayar kat kepala agaknya..
Patutlah cakap benda merapu.
“Tak nak percaya sudah...” Yoongi terus beredar meninggalkan aku sendirian di belakang.
Tak guna punya suami! Malam nanti siap kau!
____
Yoongi Pov
Aku dan Byul menghabiskan masa bersama di Pulau Jeju. Hampir satu pulau kami lalui. Sesi berfoto wajib kami lakukan. Sebagai kenangan manis.
Nampaknya Byul sangat bersuka ria melihat pemandangan indah di Pulau Jeju. Aku akui tempat ni sangat indah seperti dirinya.
" Di sinilah tempat appa dan eomma berjumpa, tempat mereka dating, appa juga lamar eomma di sini dan majlis perkahwinan diadakan di Pulau Jeju. Romantik tak?”
Ujar Byul gembira. Tangannya asyik mengusap bunga itu lemah-lembut. Mesti dia teringat pasal family.
“Sangat romantik. Nak tinggal sini?” Tiba-tiba aku mengeluarkan satu cadangan.
YOU ARE READING
(ᴏɢ) ᵗᵉᵐᵃⁿ ᵏʰᵃʸᵃˡᵃⁿᵏᵘ ᵐᵉⁿʲᵃᵈⁱ ⁿʸᵃᵗᵃ (ᴍʏɢ)
Fantasy❛I'm your king, you my queen︎ ❜ Start✍: 3/10/19 End✍:00/00/00