.
.Target 20 komen for next chapter jangan vote💜
.
.Byul Pov
Setelah blah dari bilik tidur tadi aku berlari laju ke arah ruang tamu. Berlakon yang aku sedang menonton rancangan televisyen sekarang. Pandai kan aku?
Bunyi tangga dipijak menandakan Yoongi sedang turun ke arah ruang tamu. Aku pulak teruskan berlakon duduk di atas sofa dengan ayu sambil makan keropok.
“Sayang...” Ujar Yoongi lembut. Kedua belah tangannya memeluk aku dari belakang. Satu ciuman kecil hinggal dipipiku.
“Ye...” Aku mengusap lengan Yoongi yang agak berotot dan keras untuk diusap. Yup Yoongi ada roti sebenarnya....
“Abang nak cakap sesuatu penting dengan sayang, harap sayang terima apa yang abang katakan nanti ok?”
“Tengok keadaanlah abang, kalau benda mengarut aku malas nak dengar.” Aku dapat dengar Yoongi menghela nafas kasar dari tengkuk ku.
“Abang tak tau nak mulakan cerita kat mana sebab hal susah nak diterangkan secara langsung. ”
“Jadi terangkan secara ringkas.”
“Abang sebenarnya........”
“Abang ada kembar.”
“Hah?”
____
“Abang merepek apa ni? Byul tak faham? Kembar? Sejak bila abang ada kembar?” Bertubi-tubi soalan aku keluarkan. Susah untuk aku hadam ayat yang terkeluar dari mulut Yoongi.
“Dia bukan kembar abang sebenarnya.... Dia sejarah silam abang, abang tak tau nak explain macam mana lagi... Ish!”
Yoongi menghempas badannya pada sofa. Tidak tau nak terangkan secara seringkas-ringkas yang boleh.
“Sayang percaya kan kita pernah ada kehidupan pada zaman dahulu.” Aku mengangguk kepala tanda setuju.
“Jadi orang yang abang kata kembar tu..... Adalah abang pada zaman silam dulu faham tak?”
“Kalau dia abang pada zaman silam dulu? Kenapa dia ada kat sini?” Aku semakin tertarik apa yang Yoongi katakan.
“Abang tak ada masa lagi, sayang lepas dia ganti tempat abang tolonglah ikut apa saja dia kata jangan membantah ok?”
Yoongi berlari ke arah aku dan memeluk aku erat sekali. Setelah puas memelukmu. Mata kami saling menatap perlahan-lahan jarak semakin dekat dan akhirnya...
Chuppp...
Satu kecupan hinggap pada bibirku. Tidak tau nak bagi respon apa aku hanya menikmatinya. Jam dinding menunjukkan pada pukul 12 tengah malam.
Beberapa minit selepas itu ciuman kami diakhiri. Mataku dibuka perlahan-lahan melihat seseorang yang berlainan di hadapanku.
“Hai baby girl...” Suara dalam memanggilku. Senyuman menyeramkan diberi.
“KAU SAPA NJIR!!!”
____
Someone Pov
Aku merasa mengantuk menunggu mamat pucat itu. Banyak kali aku suruh jumpa bini dia untuk kali terakhir tapi orang tu keras kepala sangat. Hanya tinggal beberapa jam lagi sebelum aku mengambil alih badannya.
Aku terpaksa buat kerja ni demi keselamatan kesayanganku. Aku tak nak sejarah berulang lagi. Itu sebab aku di sini.
Aku masih melihat perbualan antara Yoongi dan Byul. Seorang bertanya seorang menjawab. Sampai esok tak habis cerita diorang ni.
Sibuk diorang bercakap aku menatap Byul dengan lama. Dia masih sama macam dulu. Cantik, garang, cerewet, degil walaupun begitu Byul sangat baik orangnya dan setia kepada satu.
Tak sabar aku nak jumpa kau lagi Byul...
Kisah cinta kita berputik lagi....
Ish... Yoongi ni main cium-cium lak. Tercemar mata aku. Mataku digosok dan mengalih ke arah lain dari pemandangan yang sangat memalukan.
Jam dinding hampir menunjukkan pukul 12 tengah malam. Cepatnya masa berlalu...
Byul oppa tumpang dulu badan Yoongi ok? Kisah perjalanan kita akan bermula tak lama lagi.
Are you ready baby girl?
.
.
.
.
.Min Yoongi (pada masa kini)
Agust D (pada masa silam)
YOU ARE READING
(ᴏɢ) ᵗᵉᵐᵃⁿ ᵏʰᵃʸᵃˡᵃⁿᵏᵘ ᵐᵉⁿʲᵃᵈⁱ ⁿʸᵃᵗᵃ (ᴍʏɢ)
Fantasy❛I'm your king, you my queen︎ ❜ Start✍: 3/10/19 End✍:00/00/00