.
.
.Target 20 komen for next chapter
Jangan lupa vote
.
.
.Byul Pov
Beeyul
♥️ Liked by jjk0130 and 1,999,999 others
Beeyul suami paling sweet pernah aku jumpa #sugar #lilmeowmeow
View all 30,000,000 comments
jjk0130 sweet ye hmmm jeles titew 💙🥺
Lilmeowmoew kak Byul mention titew uwu✨
Yoongiwife hmmm nak suami macam kak Byul punya ")
Beesugar ship diorang sangat² ')
Beeyul @jjk0130 minta kat suami sendiri
jjk0130 @Beeyul dia sibuk main pubg 😌
Beeyul @jjk0130 habis honeymoon nanti kita lepak sama² tinggalkan suami kat rumah jadi suri rumah sementara😂
Beeyul @Lilmeowmeow nama awak sangat comel :3
Lilmeowmoew @Beeyul thanks kak Byul 😍
MinSugar_ @Beeyul amboi amboi amboi...
Jjk0130 @Beeyul ok my gurl x sabar nak jumpa nanti✨🥺
Beeyul @MinSugar_ 😜
Beeyul @jjk0130 ✨👌
____
Aku terhibur membaca komen di Instagram. Lagi-lagi si Yoongi terus bermasam muka lepas aku sakat dia tadi.
Aku panggil nama dia berkali-kali tapi tak menyahut.
Merajuklah tu...
Hihihi...
“Abang hari ni nak makan apa?” Cuba mengalihkan kepada topik lain.
Kami belum makan apa-apa sebaik sahaja jejak kaki di Pulau Jeju.
“Abang masak hari ni sayang tak payah tolong abang.” Rajin pulak laki aku hari ni. Boleh goyang kaki lepas ni, yahuuuu...
Setengah jam kemudian makanan siap di hidang hanya tinggal untuk dimakan sahaja.
Pertama kali merasai masakan Yoongi, kalau tak sedap makan jelah....
Namun rasanya pergh.... Luar biasa....
Yoongi tersengih-sengih di tepi melihat aku lahap makan masakan dia.
"Sayang makan banyak-banyak esok sayang tak dapat merasai masakan abang lagi." Ujar dia sayu.
"Sayang tak faham, sejak kita sampai sini abang selalu cakap benda yang pelik-pelik? Abang nak pergi ke mana sebenarnya?"
Tidak tahan dengan perangai Yoongi satu ini. Annoying siot. Mana perginya perangai cerewet tu? Dah mati dikabur dalam hati?
"Sayang tak akan faham." Yoongi melangkah pergi meninggalkan aku di sini.
Dia lari pulak... Macam mana aku nak faham jika kau tak cerita kat aku...
Susahlah kawen ngan orang pendiam ni. Redho je guys, ada masa nanti aku tanya lagi.
Yoongi Pov
Hanya tinggal beberapa jam lagi sebelum dia mengambil alih tempat aku.
"Bro tinggal beberapa jam lagi, kau masih berdegil tak nak bagitau kat dia?" Soal figura yang berada di dalam cermin.
"Kau sendiri tau perangai dia tu macam mana? Tak mudah percaya benda yang karut." Jawab Yoongi malas. Cincin di jari manis diusap perlahan-lahan.
"Cubalah sebelum terlambat."
____
Byul Pov
Jam di dinding hampir menunjukkan pukul 12.00 a.m tapi Yoongi tak muncul-muncul sejak kejadian tadi. Dia masih marah pasal tadi ke?
Kerana risau dengan keadaan Yoongi aku terus pergi ke bilik tidur, tempat Yoongi mengurung diri sepanjang hari ini.
"Bro jumpalah dia untuk kali terakhir, lepas ni aku tak jamin kau kembali lagi untuk masa terdekat."
Suara siapalah tu....
Bukan suara perempuan sebab suara dia agak dalam untuk seorang perempuan.
"Tau, tau bagi aku masa sikit lagi untuk berfikir."
Pintu dibuka sedikit, aku ternampak ada bayangan orang di dalam cermin.
Jangan kata itu hantu?
"Masa itu emas bro." Ujar orang dalam cermin itu lagi.
Yoongi masih terdiam di tempat sama, tidak tau nak buat apa lepas ni.
Tanpa berkata apa-apa Yoongi meninggalkan orang itu begitu saja terus menuju ke arah pintu.
Baik aku beredar dulu sebelum terkantoi intai orang secara diam-diam.
Blah dulu... Tata...
.
.
.
.
.
YOU ARE READING
(ᴏɢ) ᵗᵉᵐᵃⁿ ᵏʰᵃʸᵃˡᵃⁿᵏᵘ ᵐᵉⁿʲᵃᵈⁱ ⁿʸᵃᵗᵃ (ᴍʏɢ)
Fantasy❛I'm your king, you my queen︎ ❜ Start✍: 3/10/19 End✍:00/00/00