Magnus ön sıradaki seyirci koltuğuna oturmuş, eline de kağıt kalemini almıştı. Gelecek olan mankenleri değerlendirmeye hazır olduğunda sahne ışıkları açıldı ve kızlardan ilki sahneye giriş yaptı.
Kız sahnede bir tur yürüyüp sonrasında Magnus'un karşısında durmuştu.
"Kendinle ilgili bilgileri benimle paylaş."
"Ashley Curtis, 21 yaşındayım. Boyum 1.70, kilom 52. Ölçülerim..."
"Ölçülerine gerek yok." Deyip bilgileri not etti Magnus. "Daha önce defile deneyimin oldu mu?"
"Birkaç küçük defilede yer aldım. Genelde açılış için yapılanlarda..."
"Okuyor musun yoksa çalışıyor musun?"
"Üniversitede moda tasarımı öğrencisiyim."
"Güzel..." deyip notlarını aldı Magnus. "Tekrar yürü."
Kız başa döndü ve tekrar yürüdü. Magnus'un önünde durup küçük bir bakış attıktan sonra yerine dönmüştü.
"Bak tatlım..." deyip ayaklandı Magnus. "Senin yaptığın işte önemli olan kriter ne biliyor musun?"
"Kıyafeti taşımak mı?"
"O zaten yapmak zorunda olduğun şey. Senin işinde asıl önemli olay bakışlardır. Kendinden emin bakmalısın, o kıyafeti taşırken bunun hissini insanlara göstermelisin. Benim kıyafetlerimi almak için sıraya giren insanlar var. Onlara bunu göstermelisin. Anladın değil mi?"
"Evet anladım."
"Şimdi, yerine dönebilirsin. Kararımı vermeden önce diğer kişileri de görmem lazım öyle değil mi?"
...
Kadınların seçmeleri bittikten sonra erkeklerin seçmelerine geçilmişti. Magnus'un henüz ilgisini çeken birisi olmamıştı.
4. Çıkan genç çocuğu baştan aşağı süzdü Magnus. Uzun boyu, siyah saçları ve beyaz teniyle bu ışıklar altında oldukça göz alıcı bir görüntü sergiliyordu.
Genç adam Magnus'un önünde durdu, heyecanlı bir hali olduğunu Magnus görebiliyordu.
"Kendini anlat." Dedi Magnus kalemi dudakları arasına alıp dişlerken. Bu çocuğu gerçekten beğenmişti.
"İsmim Alexander Gideon Lightwood. 22 yaşındayım. Boyum 1.90. Kilom 90."
"Bu kadarı yeterli." Deyip notlarını aldı Magnus. "Okuyor musun?"
"Konservatuvarı bitirdim ve küçük çapta oyunculuk dersleri alıyorum."
"Bir projede yer aldın mı?"
"Bazı reklam filmlerinde yer aldım."
"Mankenlik de bu konuda bir adım sayılır öyle değil mi?"
"Sizin gibi birisi ile çalışmak sadece bir basamak olamaz. Ben... sizin her çalışmanıza hayranım."
Alec'in samimi çıkan sesi Magnus'u gülümsetmişti.
"Bu yüzden heyecanlısın sanırım."
"Evet, biraz heyecan yaptım." Deyip gülmeye çalıştı Alec ama pek başarılı olamadı.
"Seni beğendim Alec. Boyun senden önce gelenlerden daha uzun. Yapısal olarak onlar daha iri duruyorlardı ama senin fiziğin de gayet orantılı gözüküyor. Çok çok iyileri gelmediği sürece seni almayı düşüneceğim. Birkaç güne size haber gönderilecek ve ikinci tur için tekrar çağırılacaksınız. O zamana kadar da heyecanını yensen iyi olacak."
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Glitter And Gold
Short StoryMagnus dünyaca ünlü bir moda tasarımcısı. Yaklaşan yeni defilesi için model seçmeleri yaparken hayatının nasıl değişeceğini nereden bilebilirdi ki?