Alec yine odasında yalnızdı çünkü Jace sevgilisi ile kavga edip izin olarak birkaç saatliğine buradan gitmişti. O yüzden Alec de odada kitap okuyordu.
Daha birkaç sayfa okumuştu ki kapısı açıldı ve sonrasında içeriye Magnus giriş yaptı.
"Yalnızsın sanırım."
"Evet, Jace burada değil."
Magnus kapıyı arkasından kapattıktan sonra Alec de kitabı yana bırakmıştı.
"Bir sorun mu var?"
"Dün hakkında konuşmaya gelmiştim." Deyip Alec'e yaklaştı Magnus. Alec oturması için yana kayarken hiç beklemediği bir şey oldu ve Magnus aniden kucağına oturdu. "Dün beni odama götürdüğün için teşekkürler Alec."
"Şey... ben... önemli değil."
Alec ne diyeceğini bilemezken Magnus ellerini onun ensesinde birleştirdi.
"Çok sevimlisin ama dün beni ektin."
"Dün sarhoştun ve be... ben öyle bir şey yapmak istemedim. Belki pişman olurdun... bunu yapmam doğru değildi."
"Pişman olacak gibi mi duruyorum?" Deyip gülmüştü Magnus. Sonrasında aniden yüzü ciddileşti. "İşin şakası, yaptığın şey çok hoşuma gitti. Baya etkilendim."
Bir elini Alec'in yüzünde gezdirdi.
"Çok tatlı bir şeysin sen." Deyip uzandı ve Alec'in yanağına bir öpücük bıraktı. "Buraya sana teşekkür etmeye gelmiştim."
Magnus üstünde duran tişörte yönelirken Alec hızlıca onu durdurdu.
"Gerçekten, bunun doğru olduğunu düşünmüyorum ben. Bak çok etkileyici bir insansın Magnus ama ben... buraya sadece işimi yapmaya geldim. Başka bir amacım yok."
"İşini yapma demiyorum zaten sana." Deyip hafifçe dudaklarını Alec'in dudakları üstünde gezdirdi Magnus. "Bir kere altıma yatarsan bağımlısı olacağına yemin edebilirim."
Alec hafifçe geriye çekilip sonrasında Magnus'u kucağından yana bıraktı.
"Gerçekten ne kaçırdığını bilmiyorsun ama seni şimdilik zorlamayacağım." Deyip yataktan kalktı Magnus ve karşıdaki yatağa oturdu.
"Ben profesyonel düşünmek istiyorum. Aramızda bu şekilde mesafeli bir ilişki olsun lütfen."
"Ah, peki. Kaçan kovalanır güzel bir taktiktir ve ben kovalamayı severim." Deyip göz kırptı Magnus. "Bu arada yataklarınız nasıl, rahat mı?"
"Evet oldukça rahatlar."
"Test etmeyi çok isterim." Deyip yatağa uzandı Magnus. "Benim odamdaki daha rahattır, bence kesinlikle denemelisin."
Bu adam gerçekten hiç pes etmeyecekti.
"Yanıma gel de dayanıklı mı diye kontrol edelim."
"Etmesek daha iyi."
"Of sen çok sıkıcı ve masumsun, yapma böyle."
Magnus tekrar oturur pozisyona geçti ve aniden tişörtünü çıkarıp yana attı.
"Üstte mi olmak istersin?" Deyip Alec'in yanına ilerledi ve onu yatağa ittiği gibi üstüne çıktı. "Onu da kabul edebilirim, zevkin her türlüsüne açığım ben."
Alec birkaç saniye ona bakıp sonrasında gözlerini kapattı. Gerçekten bu kadar zorlayıcı olmayı nasıl başarıyordu.
"Özür dilerim, fazla mı ileriye gidiyorum yoksa?" Deyip Alec'in üstüne tam anlamıyla uzandı Magnus. "İleriye girmeyi severim ama rahatsız olursan söyle."
"Ben... rahatsız değilim. Olsam inan bana şu an üstümde uzanıyor olmazdın."
"Uhh, sertsin ha? Bu beni daha fazla azdırdı şu an."
Magnus onu öperken Alec bu sefer dayanamayıp ona karşılık vermeye başlamıştı. Daha ne kadar itiraz edebilirdi bilmiyordu çünkü.
Magnus birkaç dakikanın sonunda geriye çekildi ve bir elini Alec'in yüzünde gezdirdi.
"Eğer gerçekten istersen bu gece odama gel Alec. Gerçekten seni pişman etmem. Ama istemezsen de bu konuda seni suçlamam, anlaştık mı?"
Alec başını tamam dercesine salladığında Magnus onun üstünden kalkmıştı.
"Güzel, en azından anlaştığımıza sevindim."
...
Alec iyi irade kullandın bence ama benden tavsiye gitme odasına ahnsksmsd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Glitter And Gold
Short StoryMagnus dünyaca ünlü bir moda tasarımcısı. Yaklaşan yeni defilesi için model seçmeleri yaparken hayatının nasıl değişeceğini nereden bilebilirdi ki?