Κεφάλαιο 3ο

265 39 26
                                    

Jungkook's POV:

Ώρα: 2:00 μ.μ

Κάθομαι στην τραπεζαρία του σπιτιού μου και περιμένω τον Jimin και τον Jin να έρθουν να φάμε όλοι μαζί,όπως συνηθίζουμε να κάνουμε τα τελευταία χρόνια.

Μετά από λίγο,ακούω το κουδούνι να χτυπάει και ανοίγω την πόρτα,βλέποντας τα παιδιά μπροστά μου.


"Αργήσατε.Τόση ώρα σας περιμένω και πεινάω.Jin,τι καλό μας έφτιαξες;" ρωτάω με χαμόγελο και κοιτάζω το ταψί που κρατάει ο Jin.

"Γλυκό έφτιαξα.Θα παραγγείλουμε και μετά θα το φάμε." λέει ο Jin και μπαίνει μεσα,βάζοντας το γλυκό στο ψυγείο.

"Jiminnie,τι κάνεις;;;" ρωτάω χαρούμενα και τον αγκαλιάζω.

"Καλά είμαι.Σχεδόν.Βασικά δεν ξέρω." λέει και κάθεται σε έναν καναπέ.


Κάθομαι δίπλα του και του χαϊδεύω την πλάτη.


"Γιατί hyung,τι έγινε;;" ρωτάω ανήσυχα,ενώ τον κοιτάζω.


Ξέρω τι θα μου πει,όμως θέλω να βεβαιωθώ.


"Θέλω να βρω κάποιον που να με αγαπάει." λέει αγανακτισμένος και ξεφυσάει.


Και νόμιζα πως εγώ ήμουν ο απελπισμένος της παρέας.


"Μην ανησυχείς Jimin.Νομίζεις εγώ δεν θέλω;Όλη μέρα είμαι με το κινητό και ψάχνω σε όποιο site βρω,μπας και μιλήσω με κανέναν της προκοπής.Χθες να φανταστείς,μπήκα σε αυτό το καινούργιο site που μου είπες,το Omegle,και συνάντησα έναν που μου ζήτησε nudes.Δηλαδή,γιατί όλοι να είναι λιγούρια;" αποκρίνομαι με μια δόση γκρίνιας στη φωνή μου και πιάνω τα μαλλιά μου.


Έχω κουραστεί να πέφτω στους ίδιους και στους ίδιους.

Θέλω έναν διαφορετικό.

Έναν σωστό και αληθινό.

Αισθάνομαι το χέρι του Jimin στον ώμο μου και σηκώνω το κεφάλι μου,για να τον κοιτάξω.


"Με αυτόν πού μίλησες χθες,δώσατε κάνα Instagram ή Facebook;;" ρωτάει πονηρά ο Jimin.

"Ναι,δώσαμε Instagram.Τον λένε Kim Taehyung,είναι 25 χρονών,μεγάλωσε στη Daegu,όμως μένει στη Σεούλ." απαντάω και ο Jimin γελάει.

"Εντάξει Kook,δεν ζήτησα το βιογραφικό του.Όμως βλέπω τα ξέρεις όλα.Ζωδιάκι έμαθες ή πάλι μισές δουλειές έκανες;" ρωτάει ειρωνικά.

"ΠΩ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΩ!"

"Ευκαιρία να τον ρωτήσεις τώρα."  λέει με ένα μικρό χαμόγελο ο Jimin και ξεροβήχω.

Omegle | Taekook Where stories live. Discover now