Jungkook's POV:
Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου–λόγω του φωτός του ηλίου που έμπαινε στο δωμάτιο–και παρατηρώ πως δεν βρίσκομαι στο δωμάτιό μου.
Κοιτάζω τον χώρο γύρω μου και στιγμές από τη χθεσινή βραδιά έρχονται στο μυαλό μου.
Ένα μικρό χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπό μου,καθώς συνειδητοποιώ πως επίσημα έχω σχέση με τον Taehyung και αυτήν τη στιγμή βρίσκομαι στο σπίτι του.
Και επειδή ήταν πολύ καλός χθες...
Σε αυτήν τη σκέψη,νιώθω τα μάγουλά μου να κοκκινίζουν και εκείνη τη στιγμή ανοίγει η πόρτα και βλέπω τον Taehyung με κομψά ρούχα,να κρατάει έναν μεγάλο δίσκο.
"Ξύπνησε ο πρίγκιπας βλέπω.." λέει σαρκαστικά και κατεβάζω ντροπαλά το κεφάλι μου.
Με πλησιάζει λίγο παραπάνω και αφήνει τον δίσκο στα πόδια μου,δίνοντάς μου ένα γλυκό φιλί στα χείλη.
"Σου έχουν πει πόσο χαριτωμένος είσαι,όταν ντρέπεσαι;" προσθέτει,κάνοντάς με να ντραπώ ακόμη περισσότερο από τα λόγια του.
"Αυτό θα το πάρω ως όχι." ξαναλέει,γελώντας και χαμογελώ και εγώ ελαφρά.
Έφερα τον δίσκο πιο κοντά μου και άρχισα να τρώω το πρωϊνό που μου ετοίμασε το αγόρι μου.
Μην ξεράσω...
ΑΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΟ ΖΗΣΩ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ!
Από τις περίεργες σκέψεις μου,με έβγαλε το άγγιγμα του Taehyung.
"Ελπίζω να σου αρέσει Kookie μου.Δεν είμαι και ο καλύτερος στη μαγειρική,αλλά για σένα προσπάθησα." λέει με γλυκό τόνο στη φωνή του και του χαμογέλασα πλατιά.
"Δεν μου πέρασε καν από το μυαλό πως δεν είσαι καλός.Όλα είναι υπέροχα!" απαντάω,διατηρώντας το χαμόγελο από πριν.
Εκείνος μου χαμογέλασε πονηρά και με πλησίασε τόσο ώστε τα χείλη του να αγγίζουν το αυτί μου.
Σε αυτήν την επαφή ανατρίχιασα.
"Ελπίζω το ίδιο να λες και για τη χθεσινή βραδιά." ψιθύρισε αισθησιακά στο αυτί μου,αφήνοντας ένα απαλό φιλί στο πίσω μέρος του.
Στο άκουσμα αυτής της πρότασης στραβοκατάπια και άρχισα να βήχω,προσπαθώντας να σωθώ από την παραλίγο κηδεία μου.
Ο Taehyung άρχισε να γελάει υστερικά και μπορώ να πω πως ήταν ένα από τα καλύτερα γέλια που έχω ακούσει ποτέ μου.
ESTÁS LEYENDO
Omegle | Taekook
Fanfic~TAEKOOK FANFICTION~ Όπου ο Jungkook είναι ένας απελπισμένος 23χρονος και ψάχνει το άλλο του μισό... •Jeon Jungkook:23 χρονών.Δεν είχε ποτέ του σοβαρή σχέση,παρά μόνο κάποια one night stand με άτομα του ίδιου φύλου.Ψάχνει τον έρωτα της ζωής του σε δ...