Taehyung's POV:
Κάθομαι στον καναπέ μου,πίνοντας τον μεσημεριανό καφέ μου και διαρκώς το μυαλό μου τριγυρίζει στη χθεσινή βραδιά και στις πιπιλιές στο σώμα του Jungkook.
Αυτό ήταν πού θέλει να βρει έναν γλυκό και τρυφερό άνθρωπο να κάνουν σοβαρή σχέση;
Λες και εσύ είσαι καλύτερος...
Εγώ ποτέ δεν είπα πως θέλω να κάνω σοβαρή σχέση.
Μαζί του όμως θέλω να το προσπαθήσω.
Όσο πάει και αντέξει.
Τώρα άργησες...
Κανείς δεν λέει όχι στον Kim Taehyung.
Και όμως υπάρχει.
Μην θυμηθώ τα χθεσινά...Ρολάρω μάτια μου στο ηλίθιο μυαλό που έχω που ακόμη και αυτό θέλει να με μειώσει.
Πιάνω βιαστικά το κινητό στα χέρια μου και προτού στείλω μήνυμα στον Jungkook,βλέπω πως έχει ανεβάσει ένα στόρυ που κάνει προπόνηση στη σχολή.
Τι ωραία που θα ήταν αν του έκανες μια επίσκεψη...
Χαμογελάω σε αυτήν τη σκέψη και με γρήγορες κινήσεις,φοράω τα χθεσινά ρούχα,παίρνω τα απαραίτητα και κατευθύνομαι προς το αμάξι.
Εφόσον γνωρίζω που είναι η σχολή του–μιας και τον είχα ρωτήσει παλαιότερα–βάζω μπρος στη μηχανή και ξεκινάω για εκεί.
{...}
Φτάνω σε ένα τεράστιο στάδιο και παρκάρω στο parking της σχολής.
Καθώς ψάχνω για την είσοδο,παρατηρώ καλύτερα το στάδιο και τη σχολή του Jungkook.
Όλα φαίνονται περιποιημένα και ανακαινισμένα.
Έχει γούστο ακόμη και στην επιλογή σχολής.
Αχ τι γλυκό...
Ναι εντάξει θα κολλήσω από τα μέλια.
Βλέπω μια πόρτα και καταλαβαίνω πως είναι η είσοδος.
Μπαίνω και βλέπω πολλούς αθλητές να κάνουν διάφορες ασκήσεις,άλλοι διατάσεις και άλλοι να ξεκουράζονται.
Ψάχνω στον χώρο τον Jungkook και το θέαμα με άφησε παγωμένο.
Έκανε ασκήσεις με άλλα παιδιά μόνο με ένα αθλητικό σορτσάκι.
Πλησιάζω λίγο καλύτερα και μπορώ να διακρίνω το καλογυμνασμένο σώμα του,που είναι υπερβολικά σέξυ.
YOU ARE READING
Omegle | Taekook
Fanfiction~TAEKOOK FANFICTION~ Όπου ο Jungkook είναι ένας απελπισμένος 23χρονος και ψάχνει το άλλο του μισό... •Jeon Jungkook:23 χρονών.Δεν είχε ποτέ του σοβαρή σχέση,παρά μόνο κάποια one night stand με άτομα του ίδιου φύλου.Ψάχνει τον έρωτα της ζωής του σε δ...