Κεφάλαιο 5ο

262 40 31
                                    

Jungkook's POV:

Ώρα: 7:30 μ.μ

Καθόμαστε στο καθιστικό,καθώς έχει τελειώσει η ταινία και συζητάμε για διάφορα θέματα,ώσπου η συζήτηση φτάνει σε εμένα.


"Και δεν μου είπες Jungkook.Με αυτό το παιδί που μιλούσες πριν,πόσο καιρό μιλάτε;;" ρωτάει ο Jin και στρέφει την προσοχή του πάνω μου.

"Περίπου δύο μέρες.Δεν γνωριζόμαστε πολύ,όμως έχω μάθει τα βασικά για αυτόν.Τον λένε Kim Taehyung,είναι 25 χρονών,μεγάλωσε στη Daegu όμως ζει στη Σεούλ και ασχολείται με τη μουσική και τη μόδα." απαντάω με ένα μικρό χαμόγελο.


Αυτό δεν περνάει απαρατήρητο από τα παιδιά και γελάνε.


"Εντάξει Kookie,δύο μέρες μιλάτε.Δεν τον ετοιμάζουμε για γαμπρό." λέει ο  Jimin,γελώντας με τον Jin.


Τα μάγουλά μου κοκκινίζουν και κατεβάζω ελάχιστα το κεφάλι μου προς τα κάτω.


"Απλώς χαίρομαι που ξαναμιλάω με κάποιον,ο οποίος φαίνεται λιγάκι σοβαρός και ώριμος." λέω και παρατηρώ τον Jimin να με κοιτάζει με μισό μάτι.

"Το σοβαρός πού το είδες;Σου ζήτησε γυμνή φωτογραφία,με δουλεύεις;" ρωτάει ειρωνικά και ο Jin μόνο που δεν πνίγηκε από αυτό που άκουσε.

"ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΕΕΙ;;ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟ ΚΟΥΝΕΛΙ ΟΤΙ ΔΕΧΤΗΚΕΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΓΥΜΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ;!;!;" ρωτάει ο Jin φωνάζοντας και εγώ τινάζομαι από τη θέση μου.

"Όχι Jin hyung,ηρέμησε.Δεν δέχτηκα και μάλιστα μου είπε πως δεν θα με πιέσει με αυτό.Του ζήτησα να έχουμε απλώς επαφές και δέχτηκε." λέω,προσπαθώντας να μπαλώσω την κατάσταση και το καταφέρνω.

"Έτσι μπράβο.Τέτοιο σώμα δεν το δείχνουμε όπου κι όπου." αποκρίνεται ο Jin γελώντας και παρασυρόμαστε μαζί του.

"Και δεν μου λες,έχεις καμιά φωτογραφία του να μου δείξεις;" συμπληρώνει o Jin και νεύω θετικά.


Ανοίγω το κινητό και του δείχνω το προφίλ του Taehyung.

Κάθεται εδώ και 10 λεπτά και χαζεύει τις εικόνες του,παρατηρητικά.


"Δεν είναι κακός,αλλά πιστεύω σου αξίζουν καλύτερα πράγματα." αποκρίνεται και μου δίνει το κινητό.

"Ναι,αλλά είναι αρκετά εμ...γοητευτικός." λέω ντροπαλά.

"Θα συμφωνήσω με την μπισκοτόμπαλα." λέει ο Jimin και ρολάρω τα μάτια μου.

Omegle | Taekook Where stories live. Discover now