Κεφάλαιο 30ο

271 47 52
                                    

Σε αυτό το κεφάλαιο θα υπάρχει smut (ερωτική σκηνή).Όποιος θέλει,μπορεί να το παραλείψει.
Καλή ανάγνωση.💞



Jungkook's POV:

Καθώς κοίταζα χαμένος έξω από το παράθυρο,νιώθω το χέρι του Taehyung στο μπούτι μου να το χαϊδεύει απαλά.

Γυρίζω ξαφνιασμένος το κεφάλι μου προς τη μεριά του και τον κοιτάζω.


"Είσαι πολύ όμορφος Jungkook." λέει σιγανά,χωρίς να έχει πάρει το χέρι του από το μπούτι μου.


Δαγκώνω απαλά τα χείλη μου για να μην χαμογελάσω και για να μην δείξω τη ντροπή που με καταβάλλει.


"Δεν χρειάζεται να πεις κάτι.Απλώς ήθελα να σου πω μια σκέψη μου.Μπορείς να κατέβεις,φτάσαμε." συμπληρώνει,ενώ βγαίνει έξω από το αυτοκίνητο και το ίδιο κάνω και εγώ.


Πηγαίνω προς το μέρος του Taehyung και το μόνο που αντικρίζω είναι μια μεγάλη μονοκατοικία με τεράστια και περιποιημένη αυλή.


"Taehyung πού είμαστε;;" ρωτάω διστακτικά,καθώς κοιτάζω το άγνωστο μέρος γύρω μου.

"Στο σπίτι μου." απαντάει και γουρλώνω τα μάτια μου.


ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ;!;!;

Κάτσε ώπα.

Αφού είπε θα είμαστε κάπου ήσυχα και δεν θα μας δει κανείς...

...Oh no!


"Ξέρω πως είναι λίγο απόμερα,όμως μην ανησυχείς δεν πρόκειται να σε πειράξω..." λέει σαρκαστικά και γελάω ελαφρώς,για να κρύψω την αμηχανία και τον φόβο που με κυριεύουν.

"...Εκτός και αν μου το ζητήσεις." συμπληρώνει στα λόγια του και τότε το μόνο πράγμα που έκανα ήταν να κοιτάξω τα μάτια του.


Τα βλέμματά μας ενώθηκαν και το μόνο που μπορώ να σκεφτώ εκείνη τη στιγμή είναι πόσο πολύ τον θέλω.

Πόσο πολύ θέλω να με αγγίξει ξανά.

Να με φιλήσει.

Να σε πηδήξει...

Κοκκινίζω σε αυτήν τη σκέψη όμως γρήγορα επανέρχομαι και "καθαρίζω" τον λαιμό μου,προτού μιλήσω.


"Π-πάμε μέσα;;" ρωτάω,κατεβάζοντας το κεφάλι μου και ακούω ένα μικρό χαχανητό από τα χείλη του Taehyung.


Το αριστερό του χέρι με τράβηξε κοντά του και έτσι μπορούσα να μυρίσω το βαρύ άρωμά του.


Omegle | Taekook Donde viven las historias. Descúbrelo ahora