Κεφάλαιο 27ο

223 43 79
                                    

Jimin's POV:

Ώρα: 11:50 μ.μ

Εδώ και μισή ώρα περιμένουμε με τον Jin τον Jungkook να βγει από το δωμάτιό του για να φύγουμε επιτέλους,όμως καμία ανταπόκριση.

Μετά από μερικά λεπτά ακούμε βήματα από τις σκάλες και καταλαβαίνουμε πως επιτέλους είναι έτοιμος για την αποψινή βραδιά.


"Πώς είμαι;;Είμαι καλός;;Τα μαλλιά μου πετάνε;;Μήπως να βγάλω το πουκάμισο από το παντελόνι;;Η κολώνια είναι ωραία;;" ρωτάει αγχωμένος ο Jungkook και γελάω σιγανά.

"Μια χαρά είσαι καμάρι μου,θα σε πάρει ο γαμπρός." απαντάει ειρωνικά ο Jin και ξεσπάω σε γέλια.

"Ναι ναι γέλα κοντέ.Να δω τι θα κάνεις αν ο Yoongi την πέσει σε άλλον τώρα που μαλώσατε." λέει ο Jungkook και αμέσως σοβαρεύω στα λόγια του.


Η αλήθεια είναι πως είχαμε έναν μικρό τσακωμό προχθές.

Μόνο που δεν κατέληξε και τόσο όμορφα όσο πίστευα.

Είναι πολύ πιο άγριος από ότι φανταζόμουν ο Yoongi όταν θυμώνει.

Όχι ότι με έβλαψε σωματικά,απλώς...κάτι κάδρα που είχε τα έσπασε,διέλυσε μια καφετέρια και παραλίγο να χαλάσει και το κινητό του.

Ε δεν τον λες και ήρεμο.


"Μην μου σπας τα νεύρα.Είπαμε να βγούμε να περάσουμε καλά σήμερα,όχι να με εκνευρίσεις." αποκρίνομαι στα λόγια του και σφίγγω το σαγόνι μου από τα νεύρα.

"Να μάθεις να μην γελάς με τον πόνο μου,βλάκα."

"Καλά τα λέτε και στον δρόμο αυτά.Πάμε γιατί θα αργήσουμε." λέει ο Jin,επαναφέροντας την ηρεμία και την τάξη και φεύγουμε με προορισμό το κλάμπ.


{...}


Φτάνουμε στην είσοδο και βλέπουμε πως μας περιμένουν τα παιδιά από την προηγούμενη φορά,χωρίς τον Taehyung.

Ανακοπή καρδιάς ο Jungkook.


Το βλέμμα μου κατευθείαν πηγαίνει στον Yoongi,ο οποίος δεν μου έχει ρίξει ούτε μια μάτια.


Είναι πανέμορφος.


Πες μου και κάτι που δεν ξέρω ηλίθιο μυαλό.

Εδώ και μερικά λεπτά επικρατεί μια αμήχανη σιωπή μεταξύ των δύο παρεών,την οποία διέκοψε ο Namjoon ο φίλος του Yoongi.


Omegle | Taekook Donde viven las historias. Descúbrelo ahora